27 ene 2024, 20:39  

Гаджето на Тошката 

  Prosa
435 0 0
2 мин за четене

Казах му на Тошката да не си губи времето със щуротии! Беше се запознал с жена в Интернет и сега висеше по цели нощи пред монитора! Не друго, но гаджето бе доста по-младo,  и ако се съди по снимките – с приятна външност. От години бяхме приятели и му го казах в прав текст:                                                                                                                         – Тошка!Ако тази мадама те срещне на улицата, няма и да се изплюе върху теб!

      Тошката, в средата на шейсетте, с физика на изсушен чируз, я имаше три зъба в устата,я не,хлътнали скули и посивяла до раменете коса, гарнирани с мустачки стил"инспектор Дю-Дю'', обитаваше коптор от 20- те г. на миналият век от две стайчета с пожълтяла мазилка, едното оборудвано с мивка (която играеше ролята и на писуар, поради вънщната тоалетна), натъпкани до таваните с плътни редици от наредени един върху друг касетофони, видеа, декове и телевизори, които влачеше от битаците или направо от улицата, където непростима грешка на госта бе да стъпи накриво!                         
 – Внимавай къде стъпващ!     
 – Знам, знам! Винаги повтаряш!
 – Аз да те предупредя!                                                                                                                                               
Работният му ден минаваше приведен под настолна лампа,с поялник в ръка и часовникарска лупа на окото,над поредната платка от зъбни колелца, жички и диоди до димящият фас в пепелника.                                                                            Колко жени биха нагазили морето на любовта с такъв "Ромео", сякаш изпаднал от филм на италианският неореализъм?! Може и да има, но не  и тази от снимките!                                                    Когато завесата се вдигна ,за пореден път разбрах,че е грешка да си изграждам предварителни представи за бъдещето дори базирани на фундоментални физически закони! Както и че съм от хората за които "чашата е наполовина празна"!         Денят, в който кацна от Англия на родна земя, тя не само пи кафе с Тошката, но преркара и няколко дни на хотел(по понятни причини), където поела сметките по престоя, преди двамата да отпрашат към морският бряг! Беще началото на лятото.                                                                                                                                                                                                      -Сигурен бях,че в животът ми ще дойде жена!-бе споделил по-натаък той.                                                                                      Увлечен в ежедневието,позбравих моят приятел,разговорите, споровете между купчините от вехтории,потопени в музиката на 80-те - любима и на двама ни(пък и бях го премести като "семеен в друго чекмедже") когато:                                                                                                             -Няма да повярваш що за жена е тази Еми!!                                                                                                                                  Тошката след морето и нейното заминаване отново "цъфна на терен"за да ме гръмне за кой ли път!                                    Сега разбрах,че била скорпион и то от най-ярките представители на зодията!                                                                           -Ще те купи и продаде без да се усетиш!                                                                                                                                    -Е,много са така...                                                                                                                                                                                -Адски потайна!                                                                                                                                                                               -Жени!                                                                                                                                                                                                    -Егоистка!                                                                                                                                                                                      -Кой не е?!                                                                                                                                                                                          -Манипулаторка !                                                                                                                                                                                -Тогава режи!                                                                                                                                                                                      -Тя ме търси!                                                                                                                                                                                  Така център на подновените ни "форуми"стана "фаталната жена ",където със зачервени от неспане очи Тошката сипеше "змии и гущери"!                                                                                                                                                                              -От това безсъние не знам къде съм!                                                                                                                                              -Аз отдавна бих скъсал!                                                                                                                                                                       -Тази нощ беше за последно!Скарахме се на кръв!                                                                                                                    Нощитепродължиха в този дух   до лятото,когато"черната Еми"прелетя Ламанша. Не знам как са се развили събитията по-нататък... От общ приятел дочух , че Тошката бил с "жена на море"!                                                                     Вече от много време не съм го чувал! Нито пък виждал! Беше ме "отписал завинаги"!! Заради някаква си глупост... Но, такъв си е Тошката-сприхав човек!                                                                                        

© Васил Иванов Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??