19 mar 2020, 18:31

Имало едно Време - Ти и Океана 

  Prosa » Otros
605 2 6
1 мин за четене

- Смял ли си се през сълзи?

- Ти, сериозно ли питаш?

- Да ти приличам на несериозен човек?

- Не, но ми приличаш на твърде сериозен.

- Сериозно?

- Сигурен съм!

- Колко сигурен?

 

Вглеждам се в изумените очи на Ти и се опитвам да оправя нещата, които неизвестно за мен, кога, как и колко са успели обстоятелствата да объркат. Не разбирам много от хора и взаимоотношения. Моята специалност е да не разбирам нищо извън себе си. Да го оставям да плува по повърхността и понякога да го допускам до дълбините си, като внимавам човешкото да не остава задълго там, защото ще умре. Въпреки кислородните апарати и изобретенията за плуване под и над вода, никой не може да ме вдиша и задържи в дробовете си, колкото и да разправя, че ме Обича. Побирам се в шепата на милувката, но изтичам между пръстите ѝ. Такава ми е съдбата.

 

- Е, смял ли си се? – настоява Ти.

 

Въздишам и обвивам вълнението си около крехката ѝ фигурка. Ти плаче и се смее едновременно. Сълзите попиват в усмивката, усмивката ръждясва от сълзите, а къдриците ѝ отпиват от солта на прегръдката ми. Точно сега бих искал наоколо да се навъртат обитателите на целия ми свят, с тяхното вечно движение и изумително самообладание.

 

- Благодаря ти! – преди да си тръгне, прошепва Ти.

- Ще те очаквам.

© Лина - Светлана Караколева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • * Добре!*
  • Аз пиша в душата си тия дни само. Събирам емоции красиви. И малко бодливи...
    Пък и е натопорчено...
    Като се кротна идвам да ти хвърля ръкавицата...
    Рицарска ще да е!
    Поддържай огъня Ти!!!
    Обичам Ти*
  • Благодаря Ви!
    Оракуле Росен, смело поставяй перото върху белия лист на днешния ден и изписвай своето... Чакам.
    Ангелче, по-хубаво от това, да мечтае човек няма.
    ИнаКалина, радвам се...
    Пепи, моята усмивка прегръща твоята.
    Благодарности за добавянето в Любими.
    Сърдечни поздрави!!!
  • Интересно и хубаво!
  • Аз пък те Обичам и още съм Жив!!!

    Шантава работа...
    И да знаеш океана Ти е много красив!
Propuestas
: ??:??