10 mar 2008, 16:09

Истински живот 

  Prosa » Otros
978 0 4
1 мин за четене

             СМЕЛОСТТА ДА НАПРАВИШ ГРЕШКИТЕ, КОИТО ДА ТЕ НАУЧАТ ДА ЖИВЕЕШ ОНЗИ СВОБОДЕН  ЖИВОТ, В КОЙТО ДА СИ ГОСПОДАР НА СОБСТВЕНИЯ ТИ СВЯТ, КЪДЕТО ДА НЯМА МАСКА И ГРИМ. ДА ЖИВЕЕШ ВЪПРЕКИ СМЪРТТА НА ЕЖЕДНЕВИЕТO. ДА ЖИВЕЕШ В ПРАЗНОТАТА, ОТ КОЯТО ДА ИЗЛИЗА ОНОВА ЧУВСТВО ЗА ПЪЛНОТА И СЪВЪРШЕНСТВО. ТОВА Е ОНЗИ ЖИВОТ, КОЙТО ИЗИСКВА ПОВЕЧЕ СМЕЛОСТ, ОТКОЛКОТО ЖЕЛАНИЕ.

            КАКВО Е ЖЕЛАНИЕ? НЕ Е ЛИ ОНAЗИ КОНСПЕКЦИЯ НА УМА, КОЯТО ТЕ ЗАТВАРЯ В ОКОВИТЕ НА ТАЗИ МАТЕРИЯ? НЕ Е ЛИ ОНОВА, КОЕТО ТЕ ПОДЛУДЯВА И ТЕ КАРА ДА СИ РОБ?

             ДА ТОВА Е.. СВЕТЪТ Е ЕДИН ФИЛМ, КЪДЕТО ТИ СИ ГЕРОЯ. ГЛАВЕН ГЕРОЙ В ТАЗИ МАТРИЦА... ОБИЧАШ, МРАЗИШ, ТЪРСИШ, УМИРАШ И СЕ РАЖДАШ...

            ОКОВИТЕ СА ТЕЗИ, КОИТО ЗАДЪРЖАТ ТЪРСЕЩАТА МИ ДУША.

            ДЪРЖАТ Я В ПЛЕН НА ТОВА ТЯЛО, ЖАДНО ЗА СТРАСТ...

            А СЪРЦЕТО ЧАКАЩО СТОИ ПРЕД СВЕТЛИНАТА.

            НЕ ВЛИЗА СВЕТЛИНАТА, ЗАКРИТА Е ОТ БУЛОТО НА МАТЕРИЯТА.

            СЪНУВАМ ЛИ, НЕ ЗНАМ, НО ВИЖДАМ РЕАЛНОСТТА?

            ЖАДЕН ЗА СМИСЪЛА В ТАЗИ ПУСТИНЯ...

            УСТНИТЕ МИ СА НАПУКАНИ...

            КОЖАТА СЕ ЛЮЩИ И ПАДА РАДОСТТА...

            ИЗРОНЕНАТА МИ СЪЩНОСТ, РАЖДА СЕ НОВ  човек...

            Ражда се смелостта за един ИСТИНСКИ ЖИВОТ...

© Бен Ар Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Жаден за смисъла в тази пустиня...
    Колко си истински, Бен!Поздравления!
  • Много добре написано....поздравления !!!
  • Нека сълзите да утолят жаждата...бих се радвал да сте щастливи, но тук на тази земя щастието е само миг, другото е време за борба и изпитания и въпреки това живота е красив.ЖИВЕЙТЕ ГО ТАКА КАКТО ГО чУВСТВАТЕ, ЗАщОПТО ТОЙ ВИ Е НАЙ-ЦЕННИЯ ПОДАРЪК!!!ПОЗДРАВИ И БЛАГОДАРНОСТИ!!!
  • Разплака ме.. А не го правя често напоследък.. ".. ДА ЖИВЕЕШ ВЪПРЕКИ СМЪРТТА НА ЕЖЕДНЕВИЕТO.. " .. Браво! Много е хубаво !
Propuestas
: ??:??