11 may 2008, 18:12

Историята на едно момиче 

  Prosa » Relatos
1675 0 5
2 мин за четене

Тя стоеше сама, в ъгъла на стаята, потънала в мисли и стари спомени. Нещо ставаше с нея и то не за първи път. От месеци се чувстваше някак си странно и не можеше да си обясни какво става. Всяка вечер очите й се изпълваха със сълзи, по-горещи и от въглени, сълзи, които изгаряха сърцето и душата й, и оставаха дълбоки белези някъде дълбоко в нея. Чувстваше се по-сама от всякога и болката беше неиздържима. Нещо в нея сякаш умираше бавно, нещо я мъчеше, не й даваше покой. Не знаеше какво става, не знаеше към кой да се обърне. Нямаше приятели, на които да се довери, с които да сподели как се чувства. Никой нямаше да я разбере, щяха да й се присмеят и да я помислят за луда. Момичето усещаше горчивия вкус на самотата, но не беше само това. Имаше още нещо, но не знаеше какво е. Никога не успя да се почувства на мястото си, никога не посмя да изрази чувствата си. Където и да отидеше, каквото и да правеше, нещо я теглеше назад и не можеше да продължи. Животът й сякаш бе свършил още преди да започне. Но кой би могъл да каже това. Та тя се смееше, очите й излъчваха необяснима радост, а самата тя сякаш преливаше от щастие. Видеше ли познат, тя се усмихваше неволно,  заговореше ли с приятели, усмивката не слизаше от устните й. Да... колко щастлив човек беше тя според другите. Но те не знаеха, не знаеха какво става с нея, не знаеха как се чувства, не знаеха как тя се бори със себе си. Колко болка, сълзи и грешки носеше в себе си това момиче. Колко неща я мъчеха без да й оставят поне миг покой. Дори думите не можеха да опишат състоянието й, никой не бе измислил думи, с които да опише подобна болка. Всеки знае какво е да таи нещо в себе си, но все пак намира сили да се държи до последно. Понякога обаче силите свършват, но не и сълзите и тогава човек прави най-голямата грешка - да се остави на отчаянието. Тази грешка беше на път да допусне и това момиче, но все още се държеше. В едната ръка хванало цигара, а в другата чаша с водка, се опитваше да се свести, да дойде на себе си. Но мъката не се давеше в алкохол, тя можеше да плува по-добре от всеки друг. Пламъкът на цигарата гаснеше, но душата гореше. Не това бе начинът и момичето го знаеше, ала се опитваше да залъже себе си. Водката свърши, последният фас падна на пода и сълзите притихнаха... но само за тази вечер. Утре всичко щеше да се повтоти наново и нощта щеше да остави своя отпечатък в душата на едно отчаяно създание.

© Йоана Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • опитай се да превъзмогнеш болката- бори се.. това е животът!!!!!! Поздрав
  • Точно...
  • "Но мъката не се давеше в алкохол, тя можеше да плува по-добре от всеки друг."
    На място казано!Браво!
    Харесва ми какво си написала..отчасти защото и аз самата съм имала подобни моменти...
  • Интересно..
    Описание на момент от живота на всеки човек.
    Лошото е,че при някои хора този момент продължава твърде дълго!
  • До някакъква степен това е много вярно и в моя живот..наистина е много добро .. но мисля че болката не може да се опише..малко хора изпитват истинска болка..и само те знаят горчивия и вкус..Поздрави!
Propuestas
: ??:??