14 feb 2019, 15:16  

Избери мен 

  Prosa
971 1 4
1 мин за четене

 

 

 

    Избери мен. Само още веднъж. Само този път. Близо е вече краят. Ще чакам. Няма да съм припряна. Няма да ти е лесно. Нито безоблачно. Нито тихо. Няма да имаш всичко.

  Но ти рискувай. Няма гаранции. Няма безветрие.

Може и да те залее приливната вълна. Да те погълне земетръсът. Да не устоиш на цунамито от чувствата ми. Но ти си смел. Ти си опитен моряк. Няма да потънеш. И този път ще изплуваш. Сърцето ти ще те води. Няма да те подведе. Ще те насочва в мъглата като маяк. Няма да сгреши.То има космическа памет.

  Избери мен. Не се колебай. Само още един ден. Само днес. Утре е твърде далече. Утре е неначертан път. Загадка. Често пътят свършва без предупредителен знак. Без маркировка. И без да усетим. Без улика. Просто светлината угасва.

  Вкусът ми е тръпчив. Няма да ти сладня. Но ти не тънеш в заблуда. Не си дете. Ти си пораснал .

Знаеш цената. Готов си да я платиш. Готов си да плуваш или да се удавиш. Няма да се върнеш назад. Ще скочиш.

  Избери мен. Прочети неустоимата молба в очите ми. И се гмурни. Усещаш дъното. То те привлече. Хипнотизира те. Превзе те. Няма да се нараниш. Не пропадаш. Издигаш се. Въздухът не ти стига. Само още миг... Изплуваш. Вдишваш... Оцеля.

  Избери мен.

© СК Todos los derechos reservados

La obra participa en el concurso:

Монолог »

11 Puesto

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря,Лиа! Ще пазя дълго нежния привкус от ароматния ти коментар! Стопли ми сърчицето!
  • Имам чувството,че си вложила различно звучене на редовете си ... Все едно има аромат на "розов" парфюм... Точно думи за Купидон в женски образ. Успех,мила Светулче!
  • "Вдишваш" е думата ,разбира се.
    Благодаря ти,Розалина! Честит празник!
  • Кой може да устои на такъв призив?! Прехласнат от твоята песен, примамен от твоите не-обещания...сам ще се хвърли в дълбините на сърцето ти! Браво!
Propuestas
: ??:??