Северен вятър продухва ушите ми, иде ми да зарева! Не спирам да си повтарям: "Ще успееш, ще стигнеш до хижата!" Вече отмалявам, ходя хаотично... но не спирам... крачка след крачка, стопявам от пътя... Ледени висулки под носът ми висят, надигам ръка и ги свалям, за пореден път... Скреж замрежва очите ми, повтарям : "Ще стигна, ще успея!" Не чувствам пръстите си отдавна и сигурно ще ги загубя... майната им! Само да успея! Вървя...
Бяла пелена топло се спуска и завива премръзналото ми тяло. Ах, най-после да се стопля... Колко е прекрасно... Отпускам уморени нозе... и политам... ефирно... свободно... Нещо ми се мярна, някаква сянка... Нищо, нека си седи там. На земята й е мястото на сянката, но... А-А-Ах! Какво е това??? Този човек, защо е полегнал в снега? Тази виелица ще го затрупа твърде бързо! НЕ! Ставай страннико! Ставай! Ръцете ми, къде са ръцете ми? Не-е-е! Ужас! Това е моето тяло, умрял съм! Но... бебето чака, не може...!
Дълбоко засмукване... Спираловидна фуния... ...и трепване! Вдигнам ръце пред очите си и мръдвам с пръсти... Да! Жив съм! Кошмарен сън! Напред! Крачка, втора, ще успея! Трета, ритъм трябва да има... Ето я хижата- в далечината пуши коминът... Чакай ме миличко, тати си идва... Стъпалата, ах тези стъпала! Пълзя... ...и влизам като куче, с изплезен език... Вятърът последва ме, покри пода с бяла покривка...
Огънят пращи в камината, а от бебешката люлка стърчат две боси крачета... Дочува се гукане, а от кухнята се носят аромати от закуската...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.