16 ene 2024, 12:59

Жалейка 

  Prosa » Otros
166 0 10

  Батемберг се оженил за артистка и за неговата смърт Александър Втори изпратил съболезнование не на вдовицата поради неболярски произход, но на баща му, който не бил жив.

 Николай Втори мамил певица преди бракосъчетание с височайша царедворка, но бе обявен за светец.

 Автокрация е частичен тоталитаризъм. Самодържавие и православие въпиющо се нуждаят от свои Ататюрк и Лутер. 

© Венко Василкин Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Съжалявам, че Лутер е оставил 2 тайнства, ценя, че Меланхтон лансира светското училище, харесвам, че за Калвин причастието е символично, но това са неща извън ОТКРОВЕНИЯ.
  • Khanas, вече съм фен на Лутер!
  • Мартин Лутер е немски духовник и теолог, който е допринесъл много за християнството.

    Информация за Мартин Лутер:
    https://www.dw.com/bg/%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%85%D1%8A%D1%82-%D0%BA%D0%BE%D0%B9%D1%82%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B0/a-41166494
    https://pokayanie.info/MLuther_bio.html
    https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD_%D0%9B%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%80

    Информация за съпругата на Мартин Лутер:
    https://www.facebook.com/ebc.ruse/posts/619799842068782/
  • Съществува Бог да съди като автор на правилата, аз не преценявам хората. Нравствеността особено към жените и болните ми е „хоби“. Аз съм кръстен като роден през монархията. Дори споменатото да не е факт, не е трябвало да бъде така.
  • Точно за това става дума - представяте ни неморални по ваше мнение личности и ни давате за пример други - също толкова неморални... Между другото, не знам какви точно реформи очаквате новият Лутер да направи в православието - то нито продава индулгенции, нито /вече/ гори хора на клада, папата или който и да било няма върховна власт, свещениците се женят...
  • Имал съм и друга „печатна“ грешка - писал съм с -м- вместо -н- името на княза. Проверявам, но случимо е.
  • Моя писмена грешка вместо „Трети“. Само в издателство се прави редактиране. Не история ми е тема, но моралът. Двете личности са само пример за реформи. (Единият не е държавник при зверството, другият е размонашен и оженен за размонашена.) Грубостта е неуместна всякога.
  • Княз Александър l Батенберг умира 1893 година.Император Александър ll няма как да е жив тогава, за да изпраща каквото и да е!
    Пази, Боже от хибридни "историци!"🤣
  • Ататюрк е участвал в Арменския геноцид, а Лутер е спал с монахини, оженил се е за такава и е имал 11 деца от нея, ако не ме лъже паметта...
  • Побърквам се , когато хора които не знаят къде е храна на майка им ,плащат за венци в памет на Диана или Людмила!
Propuestas
: ??:??