20 mar 2009, 11:39

Какво е Любовта за мен? (продължение от книгата) 

  Prosa
775 0 3
1 мин за четене

Тя е приказна царица, на която не можеш да се нагледаш. Птичето ято, което лети към незнайни страни. Вечният стремеж към красотата. Вярата в Доброто. Любовта е едно докосване до най-тънката струя на душата. Една ласка, която кара телата да потръпнат. Един ефирен танц на две души, слели се във вечна прегръдка. Топлина, която сгрява сърцето и го кара да лудее. Разгаря кръвта, за да разгори телата. Разтваря световете и излъчва сияйна светлина. Тя е прилив на енергия, която се откъсва от земята и кара да литнеш в безкрайното пространство. Тя е вечен огън. Един сияен връх, към който се стремим. Една невероятна стихия, след изнурителния ден. Златен обелиск, който излъчва неземна светлина. Тя е тихият полъх на вятъра, огнената лава на вулкана, сияйната звезда-Вечерница и Млечният път, по който вървят влюбените. Любовта е моментно усещане, което се превръща в безкрайно чакане. Път, в две посоки, по който вървиш и няма спиране. Един айсберг от съмнения и щастливи мигове. Огромен планински водопад, чийто води са кристално чисти. Любовта е усещане на босите нозе по утринната росна ливада. Приятна тръпка от мисълта за нещо потайно, неизживяно. Коктейл от вяра, разочарование, трепет и усмивка в очите.

   Когато Любовта се слее с Доброто, всичко наоколо заблестява. На душата ти става леко, сякаш живееш в друго пространство.

   Това е тя - Любовта. Приемеш ли я в себе си - засияваш. Такава си е Тя. Истинска, недостъпна за всеки. Но ако я пожелаеш, можеш да я имаш. Отиди, потърси я, викай я! Тя ще дойде при теб. Ще те обгърне в ефирната си прегръдка и ще те понесе с крилото на вятъра. Той ще обвее морното ти чело и ти ще прочувстваш неговата прохлада. Така ще се слеете завинаги и ще летите, летите, летите...

   Колко е нужно на душата? Дай ù малко Любов и я остави да живее! А Тя ще ти се отблагодари с усмивка.

© Мария Герасова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Любовта кара човек да върши неща, за които никога не си е представял, че ги може... "Колко е нужно на душата? Дай и малко Любов и я остави да живее!" Прекрасно е. С обич Дими
  • Честита пролет!
  • ...За мен Любов какво си?
    Не си ли разказ на приятел,
    възпял те с приказни слова?
    Пожънал думата "мечтател"
    сред нивата на светли сетива.
    Не си ли просто отражение
    на неизказаната нужда да ни има?
    Поспри приятелко добра и
    позволи си да живееш в проза и във рима...

    Честита Първа пролет! Поздрав!
Propuestas
: ??:??