Двамата да вечеряме във градината, докато едва виждаме чиниите... Нито много близо, нито много далеч... Да разливаме виното и да отпиваме... Вратата леко да се открехва...
Много смисъл – в малко думи. Никога няма да разбера. Прелиствам книги и забравям...
Тъмнината твърде много значи. Тогава Смисълът обезумява. Малките ти етикетчета падат едно по едно... Въздъхнахме, но ти издиша пръв. Отново не разбрах, но се изплаших. Вратата леко се открехва... и проскърцва...
Двамата да вечеряме във градината, докато едва виждаме чиниите... Нито много близо, нито много далеч... Никога не би се случило... С други хора чакаме несбъднатото, с други хора ще поливаме цветята и ще се целуваме на зазоряване.
Вратата си остава завинаги открехната, но вече зная - зад нея няма нищо...
Слънчогледови полета
Не ми достига лятото. Събуждам се сред Слънчогледови полета. Разравям ги. Наизустявам и прелиствам. Разколебана съм – обличам блузата на майка ми, на жълто-сини приливи и отливи. Откъсвам се. Разпарчетосвам се.
Като прокажена си ходя сам-сама сред слънчогледите. Мрачни лястовици, подредени върху жиците. Набъбват и отлитат. Крадат от лятото. Как само нежно го убиват...
Забравям всичко. Хриптя и трудно отговарям. Прехапвам се. Припомням се.
Прецапвам локвите на есента. Пускам корабчета с тъжни думи. Разплисквам се. Скърбя по летни Слънчогледови полета. Онези там... покрай самотния, отритнат път към Камен бряг.
Сънувам майка ми, и тя е с онази блуза – на приливи и отливи. Не ни достига лято и на двете. Съмва се. Спя дълбоко, но съм будна.
Началото на есента е. Тъжно беля семки, а си представям отново Слънчогледови полета... Сърцето ми стърчи и ми убива. Как бих могла да си остана лятно същата... недосегаема.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.