11 mar 2010, 20:42

Клиника за влюбени "Авлига" 

  Prosa » De humor
1108 0 17
2 мин за четене

Клиника за влюбени „Авлига”

 

     В 8 часа без 10 минути сутринта телефонът в сестринската стая иззвъня продължително – външна линия. Старша медицинска сестра Фръцкова го погледна с досада, точно в този момент слагаше червило върху нацупените си устенца, а очакваше всеки момент Д-р Чародейски да я извика за сутрешна визитация. „Тия пак не са спали, кой знае откъде звънят, след тая реклама, аман от влюбени, не свършиха...” мина й през хубавата главица.

Второ продължително иззвъняване:

-         Клиника за влюбени „Авлига” – с жизнерадостна нотка в гласа каза сестра Фръцкова.

-         Ало, ало,  клиниката ли сте?- попита отчаян, слаб женски глас и изхлипа.

-         Да, клиниката сме, кажете за какво става въпрос? – започна да нервничи Фръцкова. „Трябваше да има поне едно голямо огледало точно пред телефона”- мислеше си тя.

-         Амии, аз съм дълбоко и много влюбена, гледах реклама по телевизията и...

-         По клинична пътека трябва да имате направление от личния лекар, може и платено, за избор на лекар се плаща допълнително... - започна да декламира Фръцкова.

-         Но, извинете, аз съм безработна и съм много, нещастно влюбена...

-         Тогава ще си платите в НОИ за една година назад здравноосигурителните вноски, ако за първи път сте влюбена има отстъпка от цената с 1%, ако е за втори или трети път в рамките на последните 6 месеца, счита се за рецидивизъм, злоупотреба с чувствата  – таксите са съответно двойни и тройни...

-         Но аз за първи път съм влюбена и съм безработна...

-         Тогава си платете в НОИ и заповядайте при нас! – Фръцкова губеше търпение, а и усети парфюма на Чародейски зад гърба си.

-         Аа, ъъ, трябва ли да нося снимки, нещо на Човека или...

-         Не, нищо няма да носите, тук е клиника за активно лечение, а не бюро за ясновидство, правене или разваляне на магии! – Фръцкова тресна телефона, нервно се обърна и дежурна усмивка грейна на хубавото й лице. Тя беше оправна и засукана сестра, тип Барби, около 30-годишна, с дълги лакирани червени нокти, носеше червени прашки под бялата престилка, винаги на високи токчета и с прическа Памела Андерсън. Д-р Чародейски я изгледа одобрително и с възхита, с оня поглед, от който и най-фригидната жена би се изчервила, но не и старша сестра Фръцкова. За нея работата беше преди всичко.

-         Ще започваме ли? – попита я д-р Чародейски.

-         Да, готова съм, да взема лекарствената табела; откъде ще започнем – от отделението за простосмъртно влюбени или от ВИП-стаите? – попита Фръцкова.

-         Не я ли изписахме вчера онази дама с черните очила? – Чародейски имаше предвид съпругата на един банкер, приета в много тежко състояние на влюбеност - обектът беше шофьор на банкера.

-         Оо, тя си отиде, но нали приехме на нейно място съпругът й, той е влюбен в секретарката си... - започна да понижава свойски глас Фръцкова.

-         Мдаа, ами дай да го видим първо него от каква терапия ще има нужда... – каза Чародейски.

Телефонът звънна  кратко – вътрешна линия. Фръцкова се върна и вдигна слушалката. Обаждаха се от Шокова зала, имали спешен случай на остро влюбване с опит за самоубийство, реанимиран и питаха за свободни легла.

-         Естествено, че имаме, ще изпратим носилка с наш санитар за превеждане в клиниката ни, за какъв пациент става дума, не е ВИП, по клинична пътека ли е, не е, амии... да, не може да си плати... даа, добре, ще видим....

-         Ще имаме нов болен, ще го лекуваме с музикотерапия – каза Фръцкова на Чародейски и тръгнаха да визитират болните.

© Ивон Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • !!!
  • добро начало...чудесно разказваш, Ивон...
    с усмивка...
  • Много интересна и оригинална идея.
  • Усмихна ме твоята творба. Благодаря!
  • Щом е с промоция...и аз ще пробвам!
    А от невлюбване лекувате ли, д-р Ивон?
    Определено имаш стил и аз харесвам и разказите ти!
    Благодаря!

  • Много, хубаво, много хубаво, няма що! Аз що рев изревах заради теб и тая клиника. Що мъка с това влюбване по никое време и точно пред заплата. Ни по клинична пътека мога да се влюбя, нито платено. Ще ми казват те кога да се влюбвам. Не искам през април, имам нужда сега. С тея неуредици не можеш да се влюбваш,когато си искаш. И лекуващия ми лекар е един...За по-младите може значи, аз да чакам. Па и час да си запиша от сега. Ех,Ивон! А ти как се разболяваш?! Планирано или...Грешка, за влюбването те питам, предимно през пролетта или когато ти дойде?! Аз съм хронично влюбена, направо трябва да ме диспансеризират. Ако имаш връзки, ако може нещо, помогни. Ще ти напиша другия път по-готин коментар, а?! Мислех заради теб да напусна сайта, ама още не съм се регистрирала в американския Откровеншънъл. Ако ми помогнеш за диспансера, може и да остана. Предварително ти благодаря!!!
  • готин предпролетен бъзик!
    че и актуален на всичкото отгоре
  • Чудесно хрумване. Дали да не взема да се разболея и аз от любов? Ама как ще си платя - не знам! Поздравления!
  • Къде е тая клиника, Ивонче? Важат ли в нея здравни вноски от Испания
  • Брилянтна здравно-усигорителна идея... Хипократ трици да яде!!!
    ИМАМ И ЕДНА малка ЗАБЕЛЕЖКА- Осъществявайки мониторинг на цялостното ти творчество, не мога да не отбележа, че забелязвам класова ненавист към WIP Персоните (в случая пациенти)... Което лично мен ме кефи!
  • Поздрави, Ив! Чакам продължение!
  • Готино и свежо. Поздравления за добрата идея.
  • Аз съм си здрав, но ще дойда след малко на профилактичен преглед!
  • ха,ха,аз съм те изпреварил-ти от мен си заимствала идеята,шегувам се,просто за пореден път се убеждавам,че напоследък ми се случва да мисля с някого по един и същи начин и по едно и също време!Продължи го,има още хляб тук!!!
  • Ивон, мила, чудесия си... !!! И си мисля, че има начин да го продължиш, само до предвизитация...
  • АЛООООО КЛИНИКА АВЛИГА-АЗ МАЙ СЪМ ЗА ВАС,ПОСТОЯННО ВЛЮБЕН В ДОБРОТО!!!БЛАГОДАРЯ ТИ ИВОН .ХЕМ СМЕШНО ХЕМ АКТУАЛНО!!!ТОПЛИНКА ОТ МЕН!!!
  • Много ми хареса идеята, Ив! Чуството ти за хумор няма да коментирам - многократно си доказала, че тандемът ви (с Чувството), е страхотен!
Propuestas
: ??:??