19 mar 2024, 6:40  

Коруба кадровик 

  Prosa » De humor
220 2 12
2 мин за четене

Абсолютна клевета е, че у нас има перманентна и повсеместна кадрова криза! И че ако някой иска да било то направи театрално шреставления , филм, футболен отбор , бардак или правителство, ще трябва да търси хора из редовете на родната имиграция. Дори бих казал, че опитите на Кобурготски и Радев в това отношение не са безспорни..

И ето футболният съюз опроверга тези твърдения. С изключение на нищожна група маргинали, изборът се прие с ентусиазъм. Ма прост бил! Вий учените сте  прости! Вуцов управляваше в сянка сююза до смърта си. Много ли беше учен и медиативен? Ми и  Чичо Пенчо? Та той е медалист от световното! 

    Това е удачният модел и така трябва да продължим. Сега ни трябва патриарх. Избираме Благо Джисъса! Нямал бил 5 години стаж като митрополит. Да, ама има 5 брака!В брак годините се броят като кучешките! И си е жив олтар. Като се съблече до кръста и никаква иконопис не ти трябва: Има и разпятие , има и Богородица , даже и гълъбчето има дето нали...

    Главем прокурор? Христо Стоичков! Кой има по-голям опит със съдиите от него? Кой друг ги е поставял на място? Кой не знае, може да погугли! Ще им правосъди заслуженото , в едно с бонусите и промоциите! Виж за президент не става! Ще ни скара с цял свят и ще влезем в изолация по пълна от тази на Путин. Едната Каталуния ще ни остане!

    За президент предлагам Божинката. Сега какво наблюдаваме? Дойде Нова година и всички си изключват телевизора. Радев мънка нещо там за Революция за Грипени и Десиата. Ако говореше Божинката, хората спонтанно шяха да се събират, да хапват и пийват донесеното и дружно да пеят... Добре де с изключение на щепа музикални десиденти. Неговата реч ще хвърля в дълбок размисъл и Изтока и Запада! Конференци ще събират да тълкуват. И с всички ще е приятел. Ще им пее прелитайки над тяхна територия.

     Какво пак надигате? Кое не е така?

© Слав Коруба Todos los derechos reservados

Навремето кипяхме от енергия и понеже нямаше нет, превземахме улиците – там се задявахме, борехме, дърпахме и бутахме. Първите две няма да ги обяснявам, щот всеки има собствени спомени, но … по специално няма да се спра на …
третото - .. добре де – вързвахме нещо лъскаво на конец и когато жертвата, ...
  240 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Сядам на чина, чакам и записвам мъдри мисли 😕😎
  • Djonnn, пропуснал си занимания. Ние учредихме партия" Аванти популу!" Съкратено Аванта. Става въпрос за правителство в сянка. От кибици. Иначе може и бой да ядем след мандата.
  • Тройна коалиция звучи като мръсна дума!
  • Коруба, имаме проблем ... Подходих по правилата от Конституцията - требе да имаме партия или коалиция от ТРИ партии, програма, последователи, ... до сега се борих за ИМЕТО - пръкнаха ми се тамън три > МРЪН – (Мъдър Революционен Ъндърграунд от Навлеци) ... или КАРЪК – (Китка Аборигени Ракиени Ъндерграундски Кадровици) ... ККК – (Коруба Комит Кадровак) ... измислих (УНИКАЛЕН ! ) начин за популяризиране и съфинансиране, а за листата - пффф , бедна ми е ... те моите фантазии ме будят посред нощ ... 😕😎 ....... Приемам всякакви предложения и течности 👍 .... Представяш ли си слогана ни - "Айн, цу цвайн, цу драй. МРЪН!"
  • Откровенско правителство в сянка. Това ни трябва. Натоварвам те да съставиш листата. За номер едно- Сунгурландската се договорихме. Сега списъка!
  • Коруба ... ше напраиме сглобката ! Даже ми се пръкна план и като първа стъпка ще трябва да се популяризираме - отиваме двамата пред Парламента (стария) и носиме плакати ... ... 10 минути ми се въртяха видения как ще ги сритаме, но ... първо ше трябва да отида до пазара за ракийка и салатка - туй ще е горивото, а ше ни трябва много от него ... Ти Сингурларска гроздова пийваш ли ???
  • Jonnn, на работа! Трябва правителство да съставяме!
  • Слав, много сме, като нищо можем да учредим партия на кадровиците - даже се учудвам на себе си как не съм се сетил до сега! Моментално можем да присъединим цели съсловия - таксиметърджии, бръснари, пътници в градския транспорт, запалянковци по стадионите, тия с торбичките по пазарите и магазините ... , ако не стигнат, можем да ги съберем по кръчмите, където са особено много и особено люти ... и още ... ще наберем над 50% от населението! Критерият за встъпване ще е само един въпрос - 'Вие ли направихте съзнателния си избор за евро_нещоси ?' ... Гласувам с две ръце и няколко крака за предложените от теб кандидатури ! 😎.. Ама най - важното е че се появи кадровикът Коруба за да отпочнеме ... 😎
  • 🤣🤣🤣
  • Славиииии, с глас се смея! "Айн, цу цвайн, цу драй. Дрън!"
    И готово - палто - без ръкави...
  • Ехааа, разсмя ме! Тъжна е истината българска...
  • Ха, ха... Ама и маскари, де!
Propuestas
: ??:??