Абсолютна клевета е, че у нас има перманентна и повсеместна кадрова криза! И че ако някой иска да било то направи театрално шреставления , филм, футболен отбор , бардак или правителство, ще трябва да търси хора из редовете на родната имиграция. Дори бих казал, че опитите на Кобурготски и Радев в това отношение не са безспорни..
И ето футболният съюз опроверга тези твърдения. С изключение на нищожна група маргинали, изборът се прие с ентусиазъм. Ма прост бил! Вий учените сте прости! Вуцов управляваше в сянка сююза до смърта си. Много ли беше учен и медиативен? Ми и Чичо Пенчо? Та той е медалист от световното!
Това е удачният модел и така трябва да продължим. Сега ни трябва патриарх. Избираме Благо Джисъса! Нямал бил 5 години стаж като митрополит. Да, ама има 5 брака!В брак годините се броят като кучешките! И си е жив олтар. Като се съблече до кръста и никаква иконопис не ти трябва: Има и разпятие , има и Богородица , даже и гълъбчето има дето нали...
Главем прокурор? Христо Стоичков! Кой има по-голям опит със съдиите от него? Кой друг ги е поставял на място? Кой не знае, може да погугли! Ще им правосъди заслуженото , в едно с бонусите и промоциите! Виж за президент не става! Ще ни скара с цял свят и ще влезем в изолация по пълна от тази на Путин. Едната Каталуния ще ни остане!
За президент предлагам Божинката. Сега какво наблюдаваме? Дойде Нова година и всички си изключват телевизора. Радев мънка нещо там за Революция за Грипени и Десиата. Ако говореше Божинката, хората спонтанно шяха да се събират, да хапват и пийват донесеното и дружно да пеят... Добре де с изключение на щепа музикални десиденти. Неговата реч ще хвърля в дълбок размисъл и Изтока и Запада! Конференци ще събират да тълкуват. И с всички ще е приятел. Ще им пее прелитайки над тяхна територия.
Какво пак надигате? Кое не е така?
© Слав Коруба All rights reserved.