24 jul 2020, 11:18

Кралицата на злото 

  Prosa
350 0 1
1 мин за четене

Някога, преди отдавна, на този свят голям, появи се
момиче – малко, красиво, сладко, мило и тъй невинно, ала ето изведнъж съдбата реши да го накаже. То изгуби много:и надежда, и любов, и вяра, и добро. Но то реши се зло да не става, и винаги с устрем напред да продължава. Уви, съдбата отново се реши да го сблъска с безброй неща. Малкото момиче порасна и с времето разбра - че днес хората са лоши и студени като замразено кубче лед. Че в днешно време не ги интересува що е любов и що добро, що е да имаш любящо и топло като пролет сърце, що е чиста и невинна душа да имаш като появило се пролетно бяло кокиче, и че по-голямо добро от това силно да обичаш, няма и да има.
И ето малкото момиче зачуди се веднъж и реши се да попита:,, Защо ми трябваше всичко аз това да изживея? ! Защо през толкова болка и толкова зло трябваше се аз да премина? !! И защо сега чувство за дълбока рана в моите гърди преобладава и чувство за гняв, и ярост, за тъга, и самота, имам чувството, че в мен сега заживяват?! И усещам как кръвта ми закипява, не от пуста топлина, а от болка вече силно изживяна. И как неописуема ярост в мен за справедливост се заражда. "
И ето как голямото момиче, предава се на злото и алчността лоша. И усеща как трепет в него оживява - за достойнството си с копнеж да отмъсти и за оскърбената си чест на някой проклет да навреди. И чуват се последните думи на доброто дете: ,,Ето, че доброто в мен, отмина. И недоверието, и злобата, и чувството за гняв, с всеки ден нарастват. Че болка и предателства тежки изживях, че през гаври отвратителни и удари нелеки преминах аз, и мислих си някога, че винаги добра ще бъда, ала може би сгреших. Настъпва новото време за мен, време за разправии и време за промени".
Сега, на мястото на някогашното добро момиче, появи се тя...
- Кралицата на злото.

© Ралица Стоянова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ми то и в приказките е така. Коя приказка е розов балон? А който избира да живее с обидата и желанието за реванш, носи двойна тежест в сърцето си. Че и спокойния сън си губи. Вие не обичате ли съня?🤔
Propuestas
: ??:??