4 abr 2019, 18:22

Лека нощ мила.. 

  Prosa » Cartas
1757 4 19
2 мин за четене

Добър вечер, мила! Как си, как я караш? Дали ти липсвам още нощем, когато останеш сама с мислите си, изпила поредната бутилка вино, гледайки  звездите? Пълнят ли се със сълзи още големите ти сини очи, почервенели от алкохола и дима в стаята? Минаваш ли нощем покрай нас, да видиш свети ли?

Сигурно, не! 

Аз пак съм пиян и ти пиша. Липсваш ми! Липсват ми нощите ни, когато събличах всичко от теб, задръжките, дрехите, че дори и гордостта ти!  А ти ме гледаше с онзи влюбен поглед! Вземах душата ти, и те пращах да си ходиш, пияна и разплакана. 

Стаята след теб беше пропита с мириз на цигари и грехове. 

Чуствам се зле, ще заспивам вече. Днес си направих татус, на рамото на което заспиваше, и малко ме боли. Сигурно е от това!... Татуирах си млада разплакана жена. Ако се питаш, коя е, сестра ми! Или ще повярваш повече, ако ти кажа, че е просто рисунка? Да бе, и аз не бих си повярвал! 

Лежа и си мисля, не съм те виждал скоро в някой бар, то и аз вече не ходя де ... Вчера научих, затворили онзи, в който се запознахме. Само дявола броди там, и събира парченца от крехкото ти сърце, което разбивах,  не веднъж, целувайки други жени пред теб! 

Забравих да кажа, че още пазя парфюма и запалката, подарени ми от теб! А ти, пазиш ли моя? Или поне кутията? Толкова се старах да я опаковам! Това май беше единственото нещо, за което се постарах, ааа.., и  да те правя моя безмозъчна робиня!  А онази хартиена роза, която ти дадох на нова година,  дори не я направих аз, но ти така се зарадва.  Моята радост бе после, държах в ръцете си друга жена, крещяща името ми от страст! 

Хайде заспивам вече, наистина, сигурно съм те притеснил, късно е, заспивай и ти! И да се завиваш, ей! 

Утре ще ходя при Виктор, онзи мой приятел, който все ми се караше, че постъпвам така с теб, но аз никога не го слушах! И мила, не е от петте водки изпити от мен, знам че е мъртъв! Когато четеш това, аз ще съм там горе! Ела и остави цветя на гроба ми, нали ми беше обещала!  И да не плачеш, ей!  Ако дойдеш, обещавам ще стана да те видя! Не повярва, нали! Че кога ли съм спазвал обещание към теб? Този път искам, кълна се, но знаеш, че немога! 

И не помисляй да ме последваш и там, ще сме само мъже, но не като на онази глупава почивка, когато ти изневерих! 

Ти се прибери при мъжа си, не му казвай, че си идвала, а като те попита защо плачеш, умело излъжи, че си видяла ранена птица.

Идвай от време на време! Не носи вода за преливане, вземи вино с две чаши, ще пием, като приятели! Този път ти ще наливаш, и ще си тръгваш, когато поискаш. Ще отиваш при други, а аз ще те чакам тук, сам. Ще разбера, как си се чувствала преди! 

Едно не ще се промени.... Ще си остана пак един самотен  и пиян  бохем, влюбен в живота и в теб! 

 

   Лека нощ, мила! Заспивам!.. Завинаги!

© Илиева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Аз трябва да ти благодаря!
  • Прекрасен изказ! Благодаря ти!
  • Страшно много благодаря,коментарът ви силно ме трогна и мотивира!
  • Изисква се сила,за да напишеш това!
    Несъмнено я притежаваш!
  • Много благодаря!
  • ,,written-springs,,Трогнахте ме този коментар.Изключително много ви благодаря!
  • Моите лични поздравления за написаното! Страхотна мъжка проза, такава, каквато рядко излиза с подобни послания и детайли! Също толкова добър преливащ контраст между двете силни и основни части. Като вълна думите изненадват в първия миг и насочват към смисъла в края на текста. Редове, които започват невинно и спират в едно ясно и еднозначно послание.
    Такова, каквото би оставил мъжът.
    Браво!
  • Страшно много ти благодаря!
  • Пишеш много образно и завладяващо, хареса ми и те поздравявам!
  • Много благодаря!
  • Много ви благодаря!
  • Безкрайно красиво е!
    Трогна ме!
  • О, много силно... Поздравления
  • Хората изразяват чувствата си по странни начини, а понякога никак не ги изразяват. Харесах разказа, много!
  • Благодаря ти, успех и на теб! 😃
  • Животът е най-добрия източник на вдъхновение, идеи и истории. Щом го използваш значи ще напишеш още много интересни и нестандартни разкази. Желая ти успех, Петя!
  • Много благодаря, радвам се, Ви е харесало! Старая се да разказвам истории на хора от реалния живот,чието поведение и действия смятам за нестандартни,а дори нелогични.Вие също имаме прекрасни произведения!
  • Твоят герой уж обича, а говори за изневяра, за "безмозъчна робиня" и т.н. Направо сам се закопа. Пишеш нестандартно. Хареса ми.
Propuestas
: ??:??