25 nov 2018, 18:17

Любов между два различни свята 

  Prosa » Cartas
1217 2 6
1 мин за четене

Той е далечен и недостижим. Почти. Точно тази дума ме кара да мечтая. Да вярвам, че колкото и да са различни световете ни, някои ден ще мога да бъда част от неговия. И знам, че любовта между нас няма да е идеална. Така, че не си представяйте любов чиста и бистра като сълза, без тревоги, без противоречия и конфликти. Не съществува такава любов, вече знам това. Убедих се с времето! Друга любов си представете – всеобхващаща, всепоглъщаща. Такава любов след, която не може да има друга. Такава любов, която не ти позволява да паднеш на дъното. Любов между два безкрайно различни свята. Любов между две души – копнеещи да наваксат изгубеното време, през което са се оглеждали в очите на другите. Любов между два ураганни характера. Някъде пишеше, че противоположностите се привличат. Ако аз съм огън, тогава той е вятър. А може ли огъня да гори без вятъра, който да го разпалва, когато догаря? Та, още си представяйте за тая любов. Представете си я като стимул. За какво ли? За всичко! Стимул да намериш светлината; Стимул за преодоляване на всяка трудност. Стимул да покориш всеки връх. Представете си тази любов като сливане – на мечти, на души… Тя ще е „обич за обич“, както казваше Е. Евтимов.

Ще е онази любов, която ще искаме да не свършва никога. Онази вечната, дългата и щастлива любов.

© Полина Велчова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Слънчевото греене на чувства, често пъти се оказва по-опасно от ураганните ветрове и вулканични изригвания.
  • Да, възможно е да има такава любов, но едва ли ще трае дълго.Човек е така устроен, че търси в любовта повече спокоен уют и сигурност.Кое климатично състояние е необходимо за човешката душа: ураганни ветрове и вулканични изригвания или слънчевото греене на чувствата?!😍
  • Радвам се, че Ви харесва. Благодаря! Хубава вечер!
  • Да! И това имах предвид, че героите ти могат да достигнат до неподозирани висоти. Хубаво е човек да си представи нещата извън статуквото. Стоплящо е. Аз съм винаги "За!" щастливият край, макар и добрият да ми се вижда приемлив. И отново - поздравления за творбата!
  • Според мен точно любовта между два ураганни характера може да устои на предизвикателствата на живота. И аз благодаря!
  • Да! "Ураганни характери и любов"...Доста силно казано и пълна лудница. Общо взето след такава любов, според мен е трудно достижимо " обич за обич", но ако съм разбрала нещо от живота, то нищо чудно, героите ти да достигнат и това. Благодаря!
Propuestas
: ??:??