5 jul 2009, 18:06

Любовта 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1330 0 15

                                                        Любовта

                                                     (импресия)

 

    Пристъпих в храма. Гола. С разголена душа, не плът. Заболя ме. Лъч светлина прониза душата ми. Този лъч беше Любов. Пречистваше ме - от суетата, от неверието, от колебанието, от страха.
    Подвластна на суетата, сменях маски без капка свян. Бях ту нежна романтичка - със сплетена коса и сведен поглед, ту жена-вамп - с развята огнена грива и пронизващ изумруден поглед.
    Често изричах, богохулствах от неверие. Не отричах Бог, а отхвърлях саможертвата му. Как иначе да си обясня желанието да поправям несправедливостите на света?
    Когато и да ми се налагаше да поема по нов път, аз се колебаех. Застанала на кръстопът, почти винаги изпусках вълшебните мигове, които не се повтарят.
    Страхувах се, когато осъзнавах суетата, неверието и колебанието. Страхът подсилваше техните уродливи форми.
    Осъзнала фалшивия им блясък, сега стоя пречистена в храма на собствената си душа. Пречисти ме Любовта. Когато Тя властва, всичко е простено.

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Таня, Цецо, за малко да пропусна коментарите ви, но както се казва - "зло да ви забрави". Благодаря за милите думи. Поздрави и на двамата.
  • Много ми хареса !
  • Пречисти ме Любовта. Когато Тя властва, всичко е простено.
    Пррекрасно си го казала!
  • Нели, Мими, Роси, освен да ви благодаря от сърце, друго не ми остава. Радвам се, че сте ме усетили по този начин. Продължавам да ви чета. Поздрави и много усмивки от мен!
  • Когато те чета, изживявам напълно емоцията от думите ти...

    Страшно докосващо пишеш! Прегръдки!
  • "..Пристъпих в храма. Гола. С разголена душа, не плът. Заболя ме..."
    Гол в храма на душата си ! Прекрасна си !
  • Ех, Хубавка, кога запраши към Пловдив, момиче? Ще го измислим как да стане - важното е, че те има. Феичка, благодаря ти - оценката ти е важна за мен. Караман, така е - повече от това не е нужно. Бо, радвам се, че намина.
  • БОГ Е ЛЮБОВ!
  • Браво!
  • Нели, Веси, благодаря ви съвсем искрено! Усмивка от мен.
  • Дай боже всекиму такова пречистване, Щастливке!
  • Ех, че хубаво ми стана да видя, че вече не само сте прочели, а и коментирали написаното от мен. Грег, приемам трезвата ти гледна точка - трябва да има и баланс. Аз имах предвид Божествената(Вселенска) Любов. За плътската (защото рано или късно се стига до "консумацията" й) - напълно си прав. Поздрави и благодарности на всички!
  • Аз пък ще внеса малко трезви нотки тук и ще кажа, че любовта е мъчение от начало до край, с всичките съмнения, колебания и надежди, които са й присъщи.
  • Красиво!
  • Когато човек се реши да обича,тогава той се намира по Божия път...Любовта е свобода!
Propuestas
: ??:??