20 nov 2022, 8:59

Малко зрънце – голям интелект 

  Prosa » Otros
272 6 12
5 мин за четене

              Супер утро. И кафето и цигарата ми са някак по-супер. Струйката дим се е наклонила към прозореца и се къпе в лъчите на Слънцето. И на мен ми е супер. Имам си нов телефон, Xiaomi* Poco X3 Pro 256GB ... с изкуствен интелект. Заснех това огромно дърво в саксията и той веднага - това е дървото на живота, засадено през ... година ... високо ... Направо ме дрогира. Бързо маратонките и навън. Заснех вечно зеленото в градинката и той веднага – китайски плачещ кипарис, който ... Прекъснах го, защото насреща ми - дама, изцяло погълната от телефона си, а малко пред нея кученце. Заснех го и веднага – йоркширски териер, порода дребни декоративни кучета ... графство Йоркшър в Англия ... в края на 19 в. ... Отнех му думата, а йоркито застана срещу мен, наклони на една страна глава и започна да ме гледа изучаващо.

            - Извинете – каза дамата, вдигна го на ръце и го гушна – много е нахален.

            - Страхотен е – казвам и дяволчето възседна мисълта ми – може ли да му направя още една снимка?

            - Разбира се – каза тя и му пооправи прическата.

            Приготвих телефона и вдигнах камерата с 5,36 градуса нагоре, за да хвана и лицето й. Щрак и докато интелектът поеме дълбоко дъх

            - Благодаря! Хубав ден! – смотолевих, долавяйки с переферията учудването на дамата и побързах да се отдалеча.

... пол жена, име Диана... ева... ева, родена през... в... до пето коляно 96% българка, живее на 295 метра от теб по права линия... IQ 99... работи като... обича горчиво кафе... след 34 дни, 11 часа и 17 минути ще бъде твоя жена и ще те вкара в правия път... след 1 година...

А, не. Отнех думата на този...този... изкуственяк...

 

 

Йоркито пред нас, аз до Диана, а тя е забила поглед в новия си телефон,  Xiaomi Poco X6 Pro 1024GB... с изкуствен супер интелект.  И аз го чувам съвсем ясно.

... бебешкото легло е със 102 лева по-скъпо от... изцяло естествени материали... цялата конструкция е изчислена така, че неутрализира негативната енергия на височината на... трябва да го сложите в посока север-юг...

- Тоти, кажи ми, че това не е случайно. Терминът ми съвпада с годишнината от нашето запознанство – каза Диана, по-скоро на супер интелекта, отколкото на мен.

Загледах й корема. На два метра пред нея и е толкова заострен нагоре. Въпреки големината му, тя изглежда доста разхубавена и...

- Тоти, внимавай, камък.

Докато асимилирам, че това беше моят телефон се опънах като жартиер на тротоара. Да беше го казал по-рано. А йоркито провеси глава над моята, захили се, изплези език и сякаш ми каза  „Изкуственяк“, а?

 

© toti Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • така една позната търси ядливи гъби; текстът ти е доста сериозен, но благодаря за усмивките
  • Благодаря ви!
    Метроном, за мрежата няма скрито-покрито. Веднъж, сядам с кафето пред Писито си, настаних се удобно и, за да ми е перфектно, реших да си запаля цигара, но запалката ми е тц. Какго си бях седнал срещу монитора, го питам къде съм си дянал запалката и той веднага - цял списък с магазини, предлагащи маркови запалки. По природа използвам цензурни думи, но не издържах, . А монитора обиден - добре де, твоята запалка е в кухнята...
    Стойчо, подсещаш ме, че имам нещо с подобна идея. Може да го пусна.
    Bezzhichen, Животът е прекалено труден, за да пиша за сериозни неща.
    Аз съм по простотийките, понеже ми идват отвътре, .
    Нека ви е хубава и цветна неделята!
  • Оле, това ли ни/ви чака!
  • Ами не знам, раздвоен съм. Добра граматика, но идеята (освен ако не е асоциативно писане, на което не съм любител) ми е малко странна. Все пак, хубаво е да има и такива неща за създаване на разнообразие в литературата. Макар че аз милиони пъти бих предпочел Мопасан, Толстой, Фокнър пред Керуак - с последния с кеф бих се напил Ха, хи - къде би ни обърнал внимание. Всичко това е лека заигравка с текста ( и не сравнявам с великите - обяснявам за буквалистите), а този текст наистина много ме забавлява (в най-добрия и положителен смисъл).
  • Те ще започнат и деца да правят.И тогава ще настъпи интелектуален расизъм:"Детето Ви,е биологично непригодно за тази детска градина"!
    Или пък:"Не притежавате сензорни възможности за нашите полови игри"!🤣🙉😉
  • Бе ти хубаво, че не си се натресал на Емили Тротинетката, а на Диана. Тогаз да видим високия интелект на изкуствения ''интелект'' дали ще познае колко процента Тротинетката е жена и колко процента нещо друго.
  • Благодаря ви!
    Метроном, и аз съм така - докато не си изпия първата чаена доза кафе,
    за нищо не ставам.
    Тони, 15 минути смях е равносилен на 30 минути джогинг.
    Вили, зависимостта между умните вещи и нас е обратнопропорционална, .
    Блу... и сътвори ги човек по свой образ и подобие. Е, образът малко изостава, .
    Въпреки времето, нека ви е слънчево и усмихнато!
  • ИИ май си пада малко гаднярче, а ? / за скоростта на уведомлението за камъка намеквам, Пък и за правия път/
  • Хи-хи. Върха е. Вещите стават все по умни... а с нас какво ли ще стане...
  • Разсмя ме, Тоти и ми повдигна настроението!
  • Приятелска забележка: Добре би било думите на ''интелекта'' да бяха в кавички. В първия момент, както бях и сънен... трудно схванах.
  • 96% българка и 4% сиганка...хъхъхъъъъ...!
Propuestas
: ??:??