Супер утро. И кафето и цигарата ми са някак по-супер. Струйката дим се е наклонила към прозореца и се къпе в лъчите на Слънцето. И на мен ми е супер. Имам си нов телефон, Xiaomi* Poco X3 Pro 256GB ... с изкуствен интелект. Заснех това огромно дърво в саксията и той веднага - това е дървото на живота, засадено през ... година ... високо ... Направо ме дрогира. Бързо маратонките и навън. Заснех вечно зеленото в градинката и той веднага – китайски плачещ кипарис, който ... Прекъснах го, защото насреща ми - дама, изцяло погълната от телефона си, а малко пред нея кученце. Заснех го и веднага – йоркширски териер, порода дребни декоративни кучета ... графство Йоркшър в Англия ... в края на 19 в. ... Отнех му думата, а йоркито застана срещу мен, наклони на една страна глава и започна да ме гледа изучаващо.
- Извинете – каза дамата, вдигна го на ръце и го гушна – много е нахален.
- Страхотен е – казвам и дяволчето възседна мисълта ми – може ли да му направя още една снимка?
- Разбира се – каза тя и му пооправи прическата.
Приготвих телефона и вдигнах камерата с 5,36 градуса нагоре, за да хвана и лицето й. Щрак и докато интелектът поеме дълбоко дъх
- Благодаря! Хубав ден! – смотолевих, долавяйки с переферията учудването на дамата и побързах да се отдалеча.
... пол жена, име Диана... ева... ева, родена през... в... до пето коляно 96% българка, живее на 295 метра от теб по права линия... IQ 99... работи като... обича горчиво кафе... след 34 дни, 11 часа и 17 минути ще бъде твоя жена и ще те вкара в правия път... след 1 година...
А, не. Отнех думата на този...този... изкуственяк...
Йоркито пред нас, аз до Диана, а тя е забила поглед в новия си телефон, Xiaomi Poco X6 Pro 1024GB... с изкуствен супер интелект. И аз го чувам съвсем ясно.
... бебешкото легло е със 102 лева по-скъпо от... изцяло естествени материали... цялата конструкция е изчислена така, че неутрализира негативната енергия на височината на... трябва да го сложите в посока север-юг...
- Тоти, кажи ми, че това не е случайно. Терминът ми съвпада с годишнината от нашето запознанство – каза Диана, по-скоро на супер интелекта, отколкото на мен.
Загледах й корема. На два метра пред нея и е толкова заострен нагоре. Въпреки големината му, тя изглежда доста разхубавена и...
- Тоти, внимавай, камък.
Докато асимилирам, че това беше моят телефон се опънах като жартиер на тротоара. Да беше го казал по-рано. А йоркито провеси глава над моята, захили се, изплези език и сякаш ми каза „Изкуственяк“, а?
© toti Все права защищены