30 oct 2020, 18:58

Мини макси 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
317 5 17
2 мин за четене

- от любимата жена първо се ослепява, а после оглушава

- клаустрофобите не ги погребват

- ако жената изменя с богат любовник, мъжът й не бива да се лишава от рогата на изоблието

- политтолерантност – не логопед, а логогей

- поотделно полицаите са нормални хора

- има три вида реформи: икономически – политиканите грабят държавата, социални – грабят народа, политически – делят си награбеното

- конгресът на ясновидците се отлага утре поради липса на осветление

- съобщение: автобусът пътува по трасето родилен дом – болницата – гробището

- в автобуса се притискат потни копърки

- това, което съвестта ти пречи да направиш, го позволява кризата

- ако видиш почиващи – присъедини се, ако видиш работещи – не им пречи

- ако човек иска да живее – медицината е безсилна, ако иска да живее добре – безсилни са и законите

- има нужда от речник, който да позволи човек да се разбира нормално с полицая

- благодарение на правителството много жени се научиха да са пестеливи домакини

- ако у нас не беше толкова смешно, щеше да е страшно...

- съдейки по темповете на развитие, Китайската стена са строили не китайците, а техните съседи...

- съвременните младежи са измислили нов способ за самоубийство – да си срежат кабела към интернета...

- едно време, тръгвайки на път, хората слагали на жените си пояс на целомъдрието, а най-подозрителните – и намордници...

- разтревожени журналисти попитали ББ за състоянието му. Той спокойно обяснил, че състоянието му е отлично, дай Боже всекиму, а виж – със здравето има проблеми...

- не трудът е направил маймуната човек, а стресът. Работили маймуните, що работили – но не им плащали. На някои не им пукало и си останали маймуни. Други се тревожели и станали хора. А тия, дето задържали парите и не плащали, станали големи хора...Та до днес...

- блондинка с девствен мозък...Защо да го ползва, като има други органи?

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Йоана!
  • "...не трудът е направил маймуната човек, а стресът. Работили маймуните, що работили - но не им плащали. На някои не им пукало и си останали маймуни. Други се тревожели и станали хора. А тия, дето задържали парите и не плащали, станали големи хора..."! Да се чуди човек с тази широкоприета ценностна система "човек" ли е или маймуна! За жалост натискът на заобикалящите може да превърне човека в маймуна, а обратното... маймуната да му мисли. Истина е, че човек понякога изпада в заблуждението: колкото повече стрес, толкова повече човек е, колкото повече пари, толкова по-важен човек е. А малките неща, значими, добрината, спокойствието, стремежите, вдъхновението... "Маймунската система" може да е смазваща...
  • Благодаря, Хари!
  • И аз ти благодаря, Георги!
  • Благодаря, Елке, Дени, Силвия, Юри!
  • Издирва се Паз(руски автобус), пълен с ентусиасти тръгнали да варят ракия на село. Автобусът се е движил се по маршрута Кюстендил - Жабокрът. Водачът на автобуса - блондинка с афинитет към ракийно изкуство.
    Благодаря за усмивките, Георги!
  • Еха, супер са 😁😁😁
  • 😀😀😀😀😀!
  • "Ако у нас не беше толкова смешно, щеше да е страшно!" 😊 😊 😊
  • Благодаря, Хари!
    Хубавото на писането не е, че остава нещо, а в самия процес. Като наркотик - упойва, пък нерви, здраве, бит... Не са толкова важни.
  • Поздравления, Георги! Напоследък по - рядко съм тук. Хвана ме фейсвируса, но мисля, че е мимолетно.
    Като си спомня първата вечер, когато влязох в сайта ми става толкова мило!
    Преди четири години, зимата, зад гърба ми имаше само една стара нощна лампа и снимка на моите най- любими хора.
    Сега и четирите стени са препълнени от дипломи и грамоти.
    Странно, не съм щастлив, както онзи февруари на 2017 година, когато за първи път видях публикувани моите неща!
    Извини ме, Георги, че пълня страничката ти с моите спомени, но аз държа на преценката си, а тя никога не ме лъже!
    Ти, ще останеш и след нас!
    Благодаря!
  • Благодаря, Надя, адаш!
  • Усмивка...подлютена...
  • Бая бисерчета... И тъжни, и смешни, като на пазара, за всеки по нещо.
    А тръгне ле жена да изневерява, начини намира 😊
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Красе, Пепи!
  • Прочетох "мини маСКи"
  • Горкият автобус! Скоро ще му спрат маршрута - сега се работи върху виртуалната родилна зала и виртуални гробища. Болниците вече имат някакъв напредък в този съвсем нов проект...Излиза, че ако човек иска да живее, всички са безсилни да му попречат, но това не им пречи да работят усилено срещу него..
Propuestas
: ??:??