10 feb 2021, 12:48  

Минните поля на правилната любов 

  Prosa » Ficción y fantasy, De humor
310 4 15

Obra no adecuada para menores de 18 años

3 мин за четене

Луната щастливо им се усмихваше. Звездите танцуваха вихрения танц на любовта. Птичките пееха, та чак падаха унесени от клоните. Цветята разцъфтяваха – въпреки късния нощен час.

Всички бяха на седмото, седемнадесетото и седемдесет и седмото небеса – още двама влюбени сливаха души в този миг…

Той посегна да я прегърне, после се сепна и каза тихо:

- Извинявай… Може ли…

- Дааа… - извика тя с въздишка от очакването – Даааа…

Обаче, той беше примерен гражданин и признаваше само писаните закони, а не някакви си душевни изригвания, хаотични беснеения и страстни цунамита на хормоните…

- Извинявай… - после извади от джоба телефона си, малко прегрял от очакваното притискане на любовно разпространителните органи – Господин адвокат, мисля, че съм готов… Кога…

В този момент по алеята се чу рев на мотори и лимузина, придружавана от голям фургон, спря пред пейката. От колата слезе пълничкият адвокат, размахвайки лист хартия:

--Честито! Госпожице, може ли да подпишете съгласието за целувката? Ето – той махна с ръка и от микробуса скочиха двамина – свидетелите са тук, те ще гарантират, че вашето участие е доброволно, този отзад е операторът, който заснема процедурата, след него е инспекторът по лично-интимната проблематика, който ще завери съгласието ви…

Тя не се изненада – все пак, не беше на първа среща в живота си. Измъкна от джоба на роклята своя телефон и натисна бутона. От другата страна заиграха фаровете на три коли. От тях слязоха пълномощният й представител, семейният наблюдател, двама адвокати /момичетата имат повече територия за опазване!/, старши инспекторът от службата за охраняване на моралния морал…

Разпънаха две масички, юристите проснаха подготвените документи, влюбените ги подписаха и…

Сляха устни…

Точно за минута – както беше фиксирано в споразумението…

Тя се усмихваше щастливо, той повече. Още един риск остана назад. Размина му се и този път – правото надделя над хормоналната система…

Обаче…

Погледна я. И тя го погледна. Очите им крещяха – време е, край на сахарските нощи, жадуваха се…

Адвокатите се спогледаха. Опитни в тази област, те бяха наясно. И извадиха предварително подготвените папки…

-Искам  те… - шепнеше той зад гърба на инспектора.

- Искам те… - шепнеше тя зад гърба на старши инспектора.

- По ваша молба и взаимно съгласие – зачете единият адвокат – поднасяме ви за регистрация взаимноизгодни договори относно единичен спонтанен полов акт…

Те се гледаха и не чуваха, но представителите им внимателно следяха юридическите тънкости. Налагаше се – защото после възможен регресивен иск след някакви си 30 или 40 години можеше да доведе до големи материални загуби за потърпевшия или потърпевшата. Та неведнъж вече жена или мъж се отказваха от даденото съгласие и търсеха компенсации…

А парите са сериозно нещо, не са някакви си емоции или хормони, не са телесни течности за екстрена еднократна употреба…

- Да… - каза той.

- Да… - каза тя.

Подписаха се, не откъсвайки очи един от друг. Бързаха – защото разрешителните имаха определено времетраене – от две минути до час. Повече… След брачно-финансов договор, обаче за това се изискваше работата на цяла адвокатска кантора, отделно изчисленията на счетоводна къща и сексуална агенция…

И, хванати за ръце, се запътиха към меката морава зад пейката, разкопчавайки се в движение, под строгите погледи на четиримата свидетели, адвокатските екипи, наблюдателите от отделите за нравственост и либерален морал.

Процесията завършваха носача на презерватива и специалистката по слагането му…

Красива и нежна любовна нощ…

 

П.П. Отбелязах "фантастика" и "хумор", ама май и двете не са верни.

В Дания е излязло приложение

iConsent

с което любовниците СИ дават разрешение за 1 /един/ секс през следващите 24 часа.

Без получен положителен отговор - чакат те проблеми, включително затвор.

 

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Роси, Скитнице!
  • Ей на това му се казва любов! Стъпка, по стъпка... Подпис, след подпис...
    И забавно, и трагично...
  • Хем да се смееш,хем да изпаднеш в тих ужас.Ако ще се плаща на инспектори,адвокати и прочие...,то секса ще си е мираж.😆
  • Благодаря, Димитре!
  • Шекспир ще излезе прав - Дания е прогнила. И не само тя...Но дайте на бай Киро след третата ракия на гладно мазен адвокат, когато е подхванал леля Пена на село върху миндера...тогава да видите вие договори и неустойки...харесах много!
  • Благодаря, Ивита, Пламене!
  • Да, Пламене. По- скоро се лута...Лошото е, че белезите понякога са твърде дълбоки и трудно лечими...
  • Според мен светът си е наред, щура се наляво и надясно и пак си се връща към всичко, което му е присъщо и естествено Измислили християнството и веднага се появили богомилите. Плашеха ни, че при комунизма жените ще бъдат общи, сега пък щурави писмени заКОНи
  • Трагикомедия!
    Е, не отива на добре този свят...И не отива!
    Много забавно четиво.
    Благодаря , Георги!
  • Благодаря, Надя, Силвия, Миг, адаш!
  • "Пази Боже сляпо да прогледа!" Да ти призная въобще не се смея! Тия западняци са големи педали , Не се учудвам след време да въведат пак "Светата инквизиция" . Какво да очакваш от субекти , които са изгаряли на клада най хубавите и чувствени жени. Как се набутахме между генетично обременени субекти!
  • О, супер! Много ми хареса, Георги. Кискам се.
    Разменили са белия чаршаф с договор. Дано само в Дания да си остане, че тук и без това населението оредя.
  • Преди имаше такъв виц за американците - че правят секс единствено в присъствието на адвокат...
    Оказа се май, че това е някое от предсказанията на Нострадамус...
    Без майтап, натам са тръгнали нещата.
    Поздравявам те.
  • То си е съспенс, с трагикомични моменти...
Propuestas
: ??:??