Европейското се преквалифицира в Българско.
Все още си вадя хляба с труд. С всеки изминал хляб се убеждавам, че не съм на прав път. А я виж какво правят хората - провиква се някой от съседната маса. Съветват ме по телевизията – Всичко ще е наред, само пускайте повече sms-и. Не ща да пускам sms-и и за да се спра, стискам здраво чашата.
Иначе днес приехме още трима бездомници.
Чакат обърканото поколение да си замине, та да се прочистим от вредните навици. Помагат ни – без пенсии, без работа, без образование, без здраве, без бъдеще... Ми ще се прочистим естествено от вредното, как не.
Забелязаха, че има някои по-държаливи и ги изпратиха да берат царевица в чужбина, та дано не се върнат. А младите директно ги потупват по рамото и ги пращат да учат на Запад. Има и някои други, объркали се да учат в България, ама и на тях им видяха цаката. Без бюджет за университетите и без парно зимата. Я да ви видим сега! Ще ми учат в България, не ги е срам!
Не им трябва на нашите грамотен народ. Може да схване какво става. То мен ако питате и жив народ не им трябва. Добре се справят. Харна им е работата.
Дай още едно, че ще взема и аз sms да пусна и край с мене.
© Мария Чомакова Todos los derechos reservados
Никого не искам да трогвам, а само да припомня случващата се реалност, ей така, за разнообразие между розовия поетичен пух.
Благодаря за хубавите мнения