17.11.2010 г., 16:01 ч.

Мисли на 1 пиянде 

  Проза » Други
901 0 4
1 мин за четене

 Европейското се преквалифицира в Българско.

 Все още си вадя хляба с труд. С всеки изминал хляб се убеждавам, че не съм на прав път. А я виж какво правят хората - провиква се някой от съседната маса. Съветват ме по телевизията – Всичко ще е наред, само пускайте повече  sms-и. Не ща да пускам  sms-и и за да се спра, стискам здраво чашата.

 Иначе днес приехме още трима бездомници.

 Чакат обърканото поколение да си замине, та да се прочистим от вредните навици.     Помагат ни – без пенсии, без работа, без образование, без здраве, без бъдеще... Ми ще се прочистим естествено от вредното, как не.

 Забелязаха, че има някои по-държаливи и ги изпратиха да берат царевица в чужбина, та дано не се върнат. А младите директно ги потупват по рамото и ги пращат да учат на Запад. Има и някои други, объркали се да учат в България, ама и на тях им видяха цаката. Без бюджет за университетите и без парно зимата. Я да ви видим сега! Ще ми учат в България, не ги е срам!

 Не им трябва на нашите грамотен народ. Може да схване какво става. То мен ако питате и жив народ не им трябва. Добре се справят. Харна им е работата.

Дай още едно, че ще взема и аз sms да пусна и край с мене.

© Мария Чомакова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Хахаха! Не се притеснявай, нямам нищо против някой да ми пише две. А ако това е разказ и аз ще си посипя главата с пепел. Отбелязала съм го в " Други" все пак.
    Никого не искам да трогвам, а само да припомня случващата се реалност, ей така, за разнообразие между розовия поетичен пух.
    Благодаря за хубавите мнения
  • Аз ти писах две. Не ме трогна и разпокъсана мисъл, а де не говорич, че не е за раздел проза. Ако това е разказ съм готов да си посипя главата с пепел.
  • И тъжно и смешно...и най-вече болно, защото е истина....
    Поздрави!!!!!
    Останете със здраве!
  • Не знам какво да кажа....живата истина!
    6ца от мен и поздрави!
Предложения
: ??:??