Ще се познаем...
Почти никога не можем да бъдем сигурни кога един край идва, но почти винаги знаем кога едно начало е започнало.
***
Когато доказваш величието си, доказваш и човешка слабост.
***
Когато... тогава... – паразит в съзнанието ни винаги ще бъде времето, което променя драстично параметрите за извечните неща.
***
Ще ме научиш ли да бъда малка? (Просто някога бях щастлива.)
***
Със затворени очи виждам (най-важните неща).
**
Вярата и тишината имат две общо черти. Първата си ти, а втората е желание да ги откриеш за себе си.
***
Обръщайки гръб на съдбата, тя не си заминава, просто спира вече да бъде твоя.
***
Обичта не започва и не свършва с един човек, но винаги трябва да има поне един, ако са двама има и надежда ...
***
Страстта не е нищо повече от спасителен пояс за хора, спрели да виждат красотата на спокойните води.
***
Колкото и да мога, първо искам да знам – защо?
***
Най-хубаво е да се учиш. Тогава учителят винаги е наблизо и си спокоен.
***
"Няколко пъти обичах." Няколко? Колко голямо сърце имаш?
***
Теологията е единствената наука, която търси обективните решения извън субективния ни свят, без да използва никакви условности – свободата на безвремието... (А ние, робите, какво можем да разберем)
***
Ще се познаем по начина, по който гледаме земята.
***
© Боряна Todos los derechos reservados