12.04.2011 г., 14:59 ч.

Мисли ( Ще се познаем) 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
832 0 4
4 мин за четене


Ще се познаем...


Почти никога не можем да бъдем сигурни кога един край идва, но почти винаги знаем кога едно начало е започнало.

***


Когато доказваш величието си, доказваш и човешка слабост. 

***


Когато... тогава... – паразит в съзнанието ни винаги ще бъде времето, което променя драстично параметрите за извечните неща.

***


Ще ме научиш ли да бъда малка? (Просто някога бях щастлива.)

***

 

Със затворени очи виждам (най-важните неща).

**


Вярата и тишината имат две общо черти. Първата си ти, а втората е желание да ги откриеш за себе си.

***


Обръщайки гръб на съдбата, тя не си заминава, просто спира вече да бъде твоя.

***


Обичта не започва и не свършва с един човек, но винаги трябва да има поне един, ако са двама има и надежда ...

***


Страстта не е нищо повече от спасителен пояс за хора, спрели да виждат красотата на спокойните води.

***


Колкото и да мога, първо искам да знам – защо?

***


Най-хубаво е да се учиш. Тогава учителят винаги е наблизо и си спокоен.

***


"Няколко пъти обичах." Няколко? Колко голямо сърце имаш?

***


Теологията е единствената наука, която търси обективните решения извън субективния ни свят, без да използва никакви условности – свободата на безвремието... (А ние, робите, какво можем да разберем)

***


Ще се познаем по начина, по който гледаме земята.

***

 

© Боряна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, че наминахте и коментирахте моята страничка!

  • "Когато доказваш величието си, доказваш и човешка слабост. " е това адски ми хареса
  • Митева , много се радвам
    Весело ми става, все едно говоря на вторто си "аз".

    Твоя
    Б. Митева :}
Предложения
: ??:??