13 feb 2022, 12:07

Накрая трябва да остане един* 

  Prosa » De humor, Otros
367 1 15
4 мин за четене

    

/вицоподобна история/

 

  Адолф Хитлер сгъва прилежно червения кожен камшик и го оставя в края на леглото, на което секси блондинка с маска е прикована с леопардови белезници към таблетката. Фюрерът откопчава белезниците и мацката сваля маската.

  – Хинкиии! – провлачва глезено тя. – Следващия път искам да ми счупиш пръстчетатааа!

  Фюрерът поглежда тънките ù пръсти с лакирани в кървавочервено нокти и си мисли:

  „Хубави пръстчета! Жалко че са само десет!“ После поглежда към краката ù с въжделение.

  Блондинката, уловила погледа му, пребледнява, става, облича се набързо и се изнизва през вратата.

  Хитлер посяга към телефона:

  – Извикайте обергрупенфюрер фон Браун.

  След малко в стаята влиза обергрупенфюрерът, в генералска униформа, с трилистник и две звездички на петлиците.

  – Относно момичето… – казва фюрерът и прави многозначителна пауза.

  – Доволни ли сте, майн фюрер? – пита генералът. – Какво ще заповядате да направим? Да я придвижим в йерархията, да я пратим в концентрационен лагер или…

  Фюрерът се замисля:

  – Беше  доста скучна. Пък и пръстите ù… Единият е малко крив. Самоубийте я! – нарежда той.

  – Тъй вярно! – тропва с крак обергрупенфюрерът и се готви да се оттегли.

  – Относно това... – спира го Хитлер, – нали знаете какво да правите, ако нещо се случи с мен? Тялото ми трябва веднага да се изгори. Никой да не  го вижда, ясно?

  – Тъй вярно! – тропва пак с крак обергрюпенфюрерът. – За милата ни Фатерланд**! Хайл! – виква той и виждайки киселата физиономия на Хитлер, побледнява и се изнизва през вратата.

   Фюрерът пак посяга към телефона:

  – Извикайте ми щандартенфюрер фон Шварц – нарежда той.

  Фон Шварц се появява в униформа на полковник, с едно листо и без звездички на петлиците.

  – Този обергрупенфюрер фон Браун… – казва Хитлер. – Изгаври се с паметта на баща ми и обиди майка ми. Пратете го в концентрационен лагер!

  – Тъй вярно! – тропва с крак щандартенфюрерът.

  – А относно… – понечва да каже Хитлер.

  Щандантерфюрер фон Шварц пребледнява, закрива уши с ръце и вика:

  – На-на-наа! Нищо не чувам! Нищо не чувам! – и се изнизва заднишком през вратата.

  – Ама тоя фон Шварц е много умен. Пак ми се изплъзна! – казва недоволно Хитлер и посяга към телефона. – Обаче рано или късно ще го хвана. Все ще пропусне нещо!

   „Всички тия имат фюрер в званията си и искат да ме изместят. Обаче аз няма да им се дам. Накрая ще остане само един и това ще съм аз!“, мисли си омаломощеният от толкова емоции фюрер и излайва отривисто в телефонната слушалка:

  – Извикайте ми щурмшарфюрер*** фон Клайн!

   

 

 


  

*“Накрая ще остане само един“ – реплика от канадско-френския филм „Шотландски боец“

** Faterland /нем./ – татковина

***обергрупенфюрер, щандартенфюрер, щурмшарфюрер – офицерски длъжности от СС /Schutzstaffel/ – паравоенна организация, един от важните компоненти на нацистката партия в Германия, създадена през 1925 г. като военизиран корпус за охрана на висшите функционери на партията. Членовете на СС често са наричани есесовци.

 

 

  

 

© Мария Димитрова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • И по-лоши неща съм чувала за себе си, а не съм историческа личност. Живеем в дигитален свят и свят на социални мрежи. Ако писателят не се съобразява с новите реалности, значи живее в измислен свят. Аз отразявам реалността, дори когато си измислям. И пиша за публични личности, които могат да понесат малко реклама, било то негативна или позитивна. Пиша така, както хората общуват помежду си - смесват факти с измислици или от незнание, или от не/доброжелателност. Никъде не твърдя, че хората, за които пиша, са изцяло реални. Никого не заблуждавам. Използвам имената им, защото носят определени конотации. Наречете го новаторство, нали това искате всички, а не "преписване" на стари начини на творчество. Никой не е богоизбран, а аз никога не съм злонамерена. Всичко, което пиша, е подчинено на идея, а не е клевети с цел да навредя. Героите ми сами говорят за себе си. То се вижда, господин историк. Вие като такъв, най-добре знаете какво е фикция, историческата наука е пълна с такива.
  • Утре някой може да напише, че ядете малки деца за закуска. И това ли ще е в графата "алюзия?... Що се отнася до моя интерес към Хитлер, той не е нездрав, а професионален, защото съм историк. Това задоволява ли вашия интерес към моя интерес? И да, ужасно много ви завиждам, тънък психолог сте, признавам... Като отворена книга съм за вас...
  • Не мога да знам всичко за всички. И не е нужно. Явно, това ви е проблемът на вас. Ерудицията не е талант. Завиждате ли? Така ми се струва. Колкото до измислянето, позволете ми аз да решавам какво и в каква степен да измислям. Може да съм измислила нов жанр - документална фикция? Или съм прекалено амбициозна? Колкото до филма, всички са го гледали. Как бих могла да го "препиша"? Вие, като ерудит и знаещ всичко за Хитлер /бих искала да знам какво точно знаете и защо сте имали този "нездрав" интерес към него, да не сте обсесивен?/ трябва да разбирате функцията на алюзиите, които правя? Всичко ли да ви обяснявам?
  • Вие не знаете елементарни неща за Хитлер и ВСВ, но вече му направихте и психологически портрет? Не сте ли малко прекалено амбициозна? Що се отнася до това каква страница е Хитлер, каквато и страница да е, не мога да разбера защо си мислите, че това ви дава правото да пишете измишльотини за реално съществували хора. Нали сте творец? Измислете си някакъв човек и си пишете за него каквото щете...
  • А вие ми звучите като блаженооттеглилия се от сайта Ивайло Христов. Пак търсите под измисления вол историческа достоверност. Може би трябваше да сложа на офицерите на Хитлер еврейски имена, за да се досетите по-лесно? "Изместването" е в основата на Едиповия комплекс и определя поведението на човека спрямо останалите и фобиите му. У всеки от нас го има в определена степен, но ние не сме водачи на държави и можем да "пакостим" от страх в ограничен размер и при нас не е болестно състояние. Хитлер е една позорна и ужасяваща страница от световната история и ако не го разбирате, е жалко. Благодаря за мнението и лека нощ!
  • Не, не ми звучи като никакъв виц. Звучи ми така, че сте прочела в Уикипедия какви са петлиците на чиновете в СС и сте гледала един филм на Чарли Чаплин. Между другото това "Хинкииии" е единственото смешно в целия текст, защото прилича на съчинение на петокласник, който даже и не знае как да преписва. На Хитлер никой не е викал "Хинки". Във филма му викат така, просто защото героят на Чаплин се казва Хинкел. А, и още нещо смешно има - идеята, че Хитлер избива офицерите си от СС, защото.... имали "водач" в званието си и се боял, че ще го изместят?!?... Тогава защо не е убил Гьоринг например, той пък му е бил официален наследник, ако Хитлер бъде убит?...
  • Анани, за първи път написах нещо за Хитлер преди около седмица в романа си. В момента съм на тази тема. Вижте второто видео, което съм приложила. Престъпленията от любов не се различават много от престъпленията от омраза. Резултатът е един и същ - отнема се живот. Това искам да кажа. Не ви ли се струва, че това, което пиша, не е самоцелно или резултат на обсесия, а има някаква стойност? Засягам фундаментални теми. И пиша жанрово разнообразно. Това не ви ли прави впечатление? Защо не го отбелязвате в коментарите си? Защо ме поставяте в неблагоприятната и неблагодарна позиция сама да се хваля? Ако не ви е смешно, проблемът е у вас, а не в текста. Хуморът е един от начините да се преодолее злото. Ако това, което съм написала, не ви звучи като виц, имате сериозен проблем.
  • Очевидно имате някаква нездрава обсесия от Хитлер... Наистина ли мислите, че това, което представяте е смешно?!?
  • По-скоро Сталин, той е имал параноя и е избивал наред де кого свари. Но тъй като и Хитлер е правил същото, какво значение има името? Диктаторите си приличат. Путин има още много сол да изяде, докато ги стигне... 😁
  • А аз си помислих, че е другаря путинов...
  • Благодаря, Таня. Използвам случая да уточня, че думата за отечество, татковина на немски е Vaterland. Под влияние на английския съм направила грешка. За компенсация прилагам видео илюстрация с Чарли Чаплин, което много харесвам:https://www.youtube.com/watch?v=H9V6MIV9c4I. И още едно: https://www.youtube.com/watch?v=xJeWySiuq1I
  • Интересно!
  • Благодаря за "Любими"!
  • И от огледалото излиза Ева Браун с пистолет в ръка и казва: "Да се убие авторката, разменила е оръжията. Искам си отровата" и се застрелва с печална усмивка на лице. Ей, ВИ, защо ми подхвърляш подобни погрешни факти, че да ми се сърдят героите? 😁 Дано Фюрерът не се "вдигне от гроба" и да не ме накаже за липса на художествена стойност на това произведение и за злоупотреба с името му и измишльотини! Оня ден една прашинка ми влезе в окото. Може да е бил той! 😁 Благодаря!
  • Мария, хубава вицоподобна история. Вероятно накрая фюрера застава пред огледалото, поглежда се и казва:
    - Май Хер, да се убие това подобие на Фюрера! и глътва капсулата с отрова.
Propuestas
: ??:??