/вицоподобна история/
Адолф Хитлер сгъва прилежно червения кожен камшик и го оставя в края на леглото, на което секси блондинка с маска е прикована с леопардови белезници към таблетката. Фюрерът откопчава белезниците и мацката сваля маската.
– Хинкиии! – провлачва глезено тя. – Следващия път искам да ми счупиш пръстчетатааа!
Фюрерът поглежда тънките ù пръсти с лакирани в кървавочервено нокти и си мисли:
„Хубави пръстчета! Жалко че са само десет!“ После поглежда към краката ù с въжделение.
Блондинката, уловила погледа му, пребледнява, става, облича се набързо и се изнизва през вратата.
Хитлер посяга към телефона:
– Извикайте обергрупенфюрер фон Браун.
След малко в стаята влиза обергрупенфюрерът, в генералска униформа, с трилистник и две звездички на петлиците.
– Относно момичето… – казва фюрерът и прави многозначителна пауза.
– Доволни ли сте, майн фюрер? – пита генералът. – Какво ще заповядате да направим? Да я придвижим в йерархията, да я пратим в концентрационен лагер или…
Фюрерът се замисля:
– Беше доста скучна. Пък и пръстите ù… Единият е малко крив. Самоубийте я! – нарежда той.
– Тъй вярно! – тропва с крак обергрупенфюрерът и се готви да се оттегли.
– Относно това... – спира го Хитлер, – нали знаете какво да правите, ако нещо се случи с мен? Тялото ми трябва веднага да се изгори. Никой да не го вижда, ясно?
– Тъй вярно! – тропва пак с крак обергрюпенфюрерът. – За милата ни Фатерланд**! Хайл! – виква той и виждайки киселата физиономия на Хитлер, побледнява и се изнизва през вратата.
Фюрерът пак посяга към телефона:
– Извикайте ми щандартенфюрер фон Шварц – нарежда той.
Фон Шварц се появява в униформа на полковник, с едно листо и без звездички на петлиците.
– Този обергрупенфюрер фон Браун… – казва Хитлер. – Изгаври се с паметта на баща ми и обиди майка ми. Пратете го в концентрационен лагер!
– Тъй вярно! – тропва с крак щандартенфюрерът.
– А относно… – понечва да каже Хитлер.
Щандантерфюрер фон Шварц пребледнява, закрива уши с ръце и вика:
– На-на-наа! Нищо не чувам! Нищо не чувам! – и се изнизва заднишком през вратата.
– Ама тоя фон Шварц е много умен. Пак ми се изплъзна! – казва недоволно Хитлер и посяга към телефона. – Обаче рано или късно ще го хвана. Все ще пропусне нещо!
„Всички тия имат фюрер в званията си и искат да ме изместят. Обаче аз няма да им се дам. Накрая ще остане само един и това ще съм аз!“, мисли си омаломощеният от толкова емоции фюрер и излайва отривисто в телефонната слушалка:
– Извикайте ми щурмшарфюрер*** фон Клайн!
*“Накрая ще остане само един“ – реплика от канадско-френския филм „Шотландски боец“
** Faterland /нем./ – татковина
***обергрупенфюрер, щандартенфюрер, щурмшарфюрер – офицерски длъжности от СС /Schutzstaffel/ – паравоенна организация, един от важните компоненти на нацистката партия в Германия, създадена през 1925 г. като военизиран корпус за охрана на висшите функционери на партията. Членовете на СС често са наричани есесовци.
© Мария Димитрова Всички права запазени