24 feb 2009, 23:19

Нашите страхове 

  Prosa » Otros
830 0 3
1 мин за четене
                                             (невиртуална игра)
  Помните ли онези ужасни форми на нощните ни кошмари? Помните ли капчиците пот, избили по челата ни в смразяващите зимни нощи? А студената ръка, която сякаш ни стиска за гърлото?
  Нашите страхове обсебват иначе здравото ни съзнание и ни правят участници в ужасяващата си игра от няколко нива.
  Кой от нас, отпускайки се в прегръдките на Морфей, би искал да се събуди по никое време от собствените си писъци? Не виждам желаещи. Все пак, това се случва. На другия ден ни боли глава и или гледаме в земята унило, или разказваме за преживяната като по чудо нощ на близки и познати. Нито за миг не се замисляме, че по този начин признаваме загубата си на първо ниво на играта. Нещо повече - подхранваме страховeте си, правейки ги по-силни.
  Силата им взима връх и те ни повеждат към следващото ниво. В момента, когато трябва да прекосим краткото разстояние от спирката до блока. Тъмно е и няма никого около нас. След лек повей на вятъра, пот избива по челата ни, защото ни се струва, че стъпките на някой, който ни следва, отекват зад гърбовете ни в нощта. Преминаваме второ ниво, отново с победа за страховете ни.
  Неписан закон - осветлението във входа загасва в момента, в който посягаме да натиснем бутона на асансьора. Ръката увисва във въздуха и сякаш нечия друга ни стиска за гърлото, за да не ни даде възможност да извикаме. В този момент кабинката на асансьора спира пред нас и от нея изскача някакъв съсед. За миг се вглеждаме един в друг. По ужаса в очите ни разчитаме тайния код - всеки от нас е загубил поредното ниво от играта. Loser-и!
Криво-ляво се вмъкваме в домовете си и заключваме решетки и врати с по девет ключа. Иска ни се да вземем душ и възможно най-бързо да се пъхнем под завивките. Дава ни се шанс да започнем играта отначало. Дали отново ще загубим?

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, феичка. Радвам се и много красиви пожелания и за теб.
  • Ами ако някой е скрит зад пердето? Де късмет де!
    А сега сериозно: харесах посланието ти! Желая ти пролетно настроение!
  • Благодаря, Весе! Бъди жива и здрава и ти! По-голям подарък от този не бих могла да мечтая.
    Поздрав!
Propuestas
: ??:??