13 ago 2023, 21:43

Неделен таратор 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos
321 3 19

         Правя таратор в голяма кана, слагам в хладилника и като ти се припие - вадиш студен в тая жега и си пийваш. Нареждам нужните продукти и почвам: счукан чесън, копър, орехи, олио... и т.н. Готово. Прибирам го в хладилника. Обръщам се - краставицата ми се смее цяла от масата!

 

        Храня се по новата мода - не закусвам сутрин. Просто като ям през нощта, сутрин не съм гладна.

 

        - Като издам 4-тата си стихосбирка, ще видите вие!
        - Ти имаш 3 издадени ли?
        - Нямам, но тях по-нататък, първо 4-тата е наред!

 

 

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Това за модната закуска, Пепи, аз я прилагам така: като стана сутрин, първо свършвам всички "неотложни работи", после нареждам масата, каквито съм виждала в турските филми, и да бързам, то станало вече обяд, който прескачам защото "още" не съм огладняла от закуската. Вече гладна към 18 часа обядвам, със съзнанието, че икономисвам вечерята, т.е. нещо като диета....Обикновено си лягам след полунощ, но то... на гладно заспива ли се?! Успокоявам "чувството" с "нещо дребно " и съзнанието, че нали прескачам закуската!....Е, обменихме опит!
  • ЛЕЦ (Лъчезар Цонев) - жега, не жега, все нещо трябва да се яде!
  • А аз в жегата обичам да ям топла праскова -- както е цяла...
  • - Как си в жегата?
    - Вървя и се топя, като сладолед
    - Течна ли?
    - Не, сладка!
    😉Благодаря ти, ето ти още една усмивка 🙂
  • Без хумора, животът е скучен! Радвам се, че те има, Пепи! Твоите миниатюри и афоризми създават настроение и денят е по лек, въпреки жегата! Моите поздравления!
  • Марко - на мен и спането ми се лепи!
    Петро - тя чакала теб, затова съм я забравила 😄

    И аз съм имала познати, които все диети пазеха и имаше един лаф: и вода да пия, лепи ми се! 😉
  • Как съм те пропуснал, и аз се чудя защо ми е едно такова в устата, от забравената горчива краставица.Посмях се макар и след някой друг ден.
    И да знаете, слабостта вече не е на мода.
  • Най -новата мода за отслабване е :
    Ставане след закуска, прескачаш обяда и си лягаш преди вечеря.
    Не забравяй да пиеш вода през деня.
  • Сенилга - 👍 а после по цяла нощ стомахът прави ФИБРРРРРРР!
  • "Храня се по новата мода - не закусвам сутрин. Просто като ям през нощта, сутрин не съм гладна." Точно така си е 😃
  • Относно закуската.
    Лошата новина: Зърнената закуска за деца има повече от 50% от калориите си под формата на захар.
    Добрата новина е, че една кутия от тези зърнени храни е пълна с фибри. Изяжте кутията и изхвърлете зърнените храни.
  • Валя -

  • Това незакусването сутрин ми е познато
  • Ники, mislitel (Георги Каменов) - хилеше ми се на акъла! 😊
  • Ухилена краставица не съм виждал още, но сигурно ми липсва женският поглед тук 🤣🙃🤣
    Поздравявам те.
  • Интересен таратор без краставица!
    По нова мода ще да е!
    Усмихваш, Пепи!💗💗💗
  • Катя - 😅 🤣
  • Хареса ми таратора без краставица. Икономичен е.
Propuestas
: ??:??