5 nov 2008, 18:15

Нещо тъжно 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
1967 0 4
1 мин за четене

 

 

 

 

Ние, хората, обичаме болката. Обичаме да ни боли. И точна поради тази причина се нараняваме. И после страдаме и ни е някак хубаво. Живеем в 21 век, където всички сме се превърнали в жалки мазохисти. Предпочитаме драмата пред спокойствието. И я внасяме в живота си, без да мислим за последиците. Привличат ни неприятностите, но какво правим когато нещата излязат извън контрол?! Депресираме се, затваряме се в себе си... Сякаш в ежедневието си не сме егоисти, та и в болката си мислим само за себе си. Егоисти в любовта, егоисти в живота, егоисти в болката... Сякаш последното ни прави щастливи, та гледаме да го пазим само за нас си. Имаше една поговорка: "Много хубаво не е на хубаво." Като че ли дори и в радостта си сме песимисти и очакваме да ни се случи нещо лошо. Понякога ми се струва, че докато сме на бялата лента от пешеходната пътека, не се радваме докато можем, а нямаме търпение да стъпим на черната. Жалко е, че помним повече лоши, отколкото хубави моменти. Като че ли болката има право да заема по-голяма част от сърцата ни. А това е тъжно...

 

 

 

 

© Марти Петрова Стефанова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Да, много си права.. Дано хората започнат да мислят другояче,въпреки че аз самата през повечето време съм песимист..
  • ами донякъде си права, но все пак най-трудното нещо е да контролираш себе си и мислите си.. на думи е мн лесно всичко: "гледай положително на нещата", дрън, дрън, но не винаги се получава като ти се плаче - да се хилиш..
    иначе да - има хора, които често пъти преувеличават нещата, които им се случват, драматизират повечко..примерно гаджето ги зарязало и вече край - ще умират, а не знаят какво му е на някой слепец, който заради този си проблем, не може и гадже да има, да изпита много неща, които нормалните, здрави хора могат.. и тн., и тн.
  • Хареса ми поздрави!!!
  • Всеки винаги има право на избор - да бъде тъжен или да бъде весел; да помни красивите и радостни събития в живота си или да се отдаде на меланхолията и стремглавото течение на живота...
Propuestas
: ??:??