8 jul 2022, 13:01

Носи много тъга 

  Prosa » Epigramas, Miniaturas, Aforismos
549 3 6
1 мин за четене

СЗО обявиха възторжено, че са закупили 2 000 000 000 ваксини /“ваксини“?/ срещу ковида.

И щели да купуват още и още – да спасяват хората от богатите държави. Срещу добър процент печалба…

Пъгем се появиха резултатите от разследване за появата на ковида. Резултати, които просто потвърдиха подозренията на лаиците – изкуствена зараза.

С каква цел? Е, спечелените милиарди малка цел ли са?

При това заразата варираше – удари по възрастните, после по най-малките, развихри се по студовете, сега я обявиха през жегите…

И какво толкова се чудя? Щом носи печалби – защо да се променя отбора?

А, да – бавно, но настъпателно се развива агитацията за поразяващата маймунска шарка.

Очаквайте обява за „новооткрита“ ваксина /предполагам – вече чака в някакъв институт/, следете медийните реклами за „неизвестна древна зараза, внезапно изплувала край Антарктида, Гренландия, Бора-Бора…

хххх

Младите днес рядко създават чудеса. Но създадените порастват и искат пари за дискотека…

хххх

Въвеждт алтернативна служба – женитба…

хххх

В нейната спалня всяка нощ е Вартоломеева…

хххх

Байдън заговори за влизането в НАТО на… Швейцария???

После се поправи – Швеция. Но, каквото е на нормалния на акъла, на болния е на езика…

хххх

Байдън е готов да кандидатства за втори мандат, само дето още не е разбрал президент на коя държава иска да е…

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Силвия!
  • Бисерчета си издялкал всякакви. Обаче съгласи се, нито една лудница не отвориха. Направиха спортни зали, ресторанти, комплекси и фитнеси, после като ги затвориха, имаше нужда от лечебница. С мъжко и женско отделение, с квалифицирани психиатри, покрай борова гора, екстра! Сега гъмжи от лабилни, с лопата да ги ринеш, а европроект за техните проблеми няма. Как е възможно?😀
  • Благодаря, Антоанета,Румяна, Пепи!
  • И аз като дете мислех, че Венеция е съкратено име на Венецуела, а Австрия - на Австралия🤣
  • Парите, парите! Парите въртят всичко от детските играчки, дискотеките, спалните, държавите. И в космоса парите водят и в какъв ковчег ще те положат парите показват, само пепелта една е на цвят и парите са безсилни там!
  • Ти да видиш маймунската шарка как ще се появи в различни краища на България ей така, от нищото. Та - ваксинирайте се предварително с три, четири дози!
Propuestas
: ??:??