30 ene 2009, 6:41

Обичам лъжата и лицемерието 

  Prosa » De humor
1352 0 2

                                  (или За лъжата и лицемерието вократце)

Обичам лъжата и лицемерието. Господи, прости ми, но наистина ги обичам.
Колко красиви са дните, в които не съм чула и дума за миналото! Без значение истинска или измислена. В такива дни аз съм себе си – премълчала какво ме е довело до този ден. Така, аз мога да се насладя на този, единствен за момента ден. А какво е премълчаването на истината за миналото, ако не лъжа?
Колко красиви са нощите, в които не съм чула дори и обещание за бъдещето! Без значение истинско или измислено. В такива нощи аз също съм себе си – премълчала надеждите си, че това, което се случва ще доведе до други, все по-красиви нощи. Така, аз мога да се насладя на тази, единствена за момента нощ. А какво е премълчаването на надеждите за бъдещето, ако не лицемерие?
Обичам лъжата и лицемерието. Само с тяхната подкрепа аз съм истинска.

 

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Петя, по-жалко е, че "ние, хората" много обичаме да лъжем.
    А произведението е просто гениално.
    Поздрав!
  • Ние, хората, много обичаме да ни лъжат!
    Ама само от нас зависи дали ще позволим да е така!

Propuestas
: ??:??