1 feb 2021, 9:49  

Оптимизъм ни крепи 

  Prosa » De humor
209 2 8
2 мин за четене

-     Добър вечер, драги зрители на „Оптимист тв“, нашата модерна и положителна медия. И тази вечер ще ви направим свидетели на ставащото по света през погледите на нашите оптимистични репортери, редактори и оператори…

Започваме с дневния бюлетин от моргата… Пардон, от спасителния щаб. Където всичко е наред – заплатите са получени, премиите раздадени, бонусите добавени.

Има и някои дребни проблеми. Днес са заразени няколко хиляди човека, в болниците и по стълбищата са настанени стотина, умрелите са неизвестен брой.

Но пък животът си цъфти – вече няма жертви на инфаркти, инсулти, рак, диабет, автомобилни катастрофи…

Започна ваксинацията в столицата и някои градове. Ваксината е в ограничено количество, затова правителството реши да не дарява съкровената течност на други държави, чужди граждани и всякакви селяни по тукашните паланки…

Вирусът е разбит и отстъпва, преследван в щикова атака от здравните чиновници. Има отделни огнища в някакви селища, дето и на картата ги няма, но това е здравословно – според теорията на велкия имунолог Дарвин.

Жизненото ниво на българина расте – ако се съди по цените.

Днес нашият Вожд посети гара Долни мътен трап, където в бараката на чичо Митьо е открито ново предприятие – за изчукване на мотики, лопати и вдовици. Това е седмия завод, който Вождът открива днес – след охранителния център за прасе на кака Мара, шивашкото мазе на бай Тинко, трите ремонтирани след дъжда навеси по автоспирките в селото и трудно откритата от него тоалетна в двора на кръчмата…

С радост здравният и промишленият министър съобщават за разширяване на работилниците за чували за трупове, както и вече големия завод за дървени изделия – ковчези и кръстове в Малко голямо…

Чиновниците от МЗ поеха капиталистическо обязателство да създадат условия за построяване на още заводи, така необходими за бъдещето на народа и препитанието на идните археологически поколения, които ще разследват… Извинете, изследват ситуацията у нас. За разследване и дума да не става…

 Е, време е за „Лека нощ, деца“…

Приятни сънища, вярващи граждани и други! И гледайте оптимистично напред – въпреки валящите трупове, чували за тях, виещи се вируси, както каза генерал Мутрафчийски…

До утре, когато с вас пак ще сме ние – от „Оптимист тв“ - вашата истина за лъжовния живот…

 

 

 

Покана за понеделнишки коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Росице, Красе, Хари, Валентине!
    Да, идеята за пътищата към гробището е добра...
  • Поздравления!
  • "Жизненото ниво" определено е световна тенденция. Генек, пусни нещо песимистично, че оптимизмът ти съвсем го е закъсал...
  • Тъжна истина,разказана с чувство за хумор !Поздравления!
  • Благодаря, Надя, адаш, Димитре!
  • Той обича всички хора независимо от цвета на кожата о вероизповеданието.
    Оптимистите ще кажат, че това е Господ, песимистите - крокодил.
  • ако не беше тъжно, отчайващо безперспективно и алтернативно, щеше да е весело и усмихнато. 6+! поздравления!!
  • Ще перифразирам един друг вожд доста свободно.
    - Има чували, нема трупове, че ги осигурим...
    Кой разбрал, разбрал.
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??