4 nov 2019, 8:22

От деня - 41. 

  Prosa » Otros
454 2 7
1 мин за четене

Срещам позната. Беснееща. Връща се от болницата. А пътем ходила в аптека, преди това пак в болницата…

Предписали й някаква инжекция. Една само. За 200 лева.

Намерила ги, взела рецептата и отишла в аптеката. Където й казали, че ще поръчат инжекцията – да мине пак. Помолила да й звъннат – няма как всеки ден да проверява, работи жената. Взели номера й, обищали.

Но не се обадили. Тя отишла сама. Оказало се, че инжекцията дошла. Обаче, срокът на рецептата бил изтекъл – само пет дни. Изненадала си – нито докторът, нито от аптеката я предупредили за подобна опасност.

Но аптекарките я успокоили – да отиде за нова рецепта, тая, старата, те ще хвърлят.

Обаче, познатата упорито я изискала. Защото усетила някакво подвеждане. Кому ли е нужна тая рецепта? И защо така напират да я вземат?

После – по същия ред. Взела рецепта, отишла в друга аптека, където имала позната, оправили нещата…

И се възмущава.

Що за хора? Изобщо не ги интересува нуждаещият се. Не щат пръст да мръднат – поне да му се обадят, че да дойде, да получи лекарството? Нито една усмивка, какво ти – нито една нормална дума. Едва ли не – само ръмжене. И при доктора, и в аптеката…

Пък аз се смея. Е, гадничко е, но се смея…

Повечето българи разбрахме – капитализъм. Със своите правила и закони. Няма морал – има бизнес. Няма някакви хуманистични и християнски правила – има полза. Няма човешкото – има егоистичното…

И човекът отдавна не е върхът на природата. Той е просто част от бизнеса – работник, конкурент, потребител, продукт…

Останалото са илюзии…

 

 

Заповядайте и тук - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Поздрави от България! Благодаря, викам. Как беше?-срещнах един познат, който вчера се прибра от България. Ходил за три седмици да види майка си. Добре, каза човекът. Не ме поздравяваха навсякъде, иначе всичко е нормално. Хората са постоянно ядосани, критикуват всяка плочка. Е, казвам му, вашият град ...
  864  14 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Мариана!
  • Благодаря, Елке!
    Събирам си такива истории - а с тях е пълно у нас.
  • Много познати истории и заключения! И моите са подобни май! Ама нали това искахме, тоест искаха! Поздравления!
  • Благодаря, Красе!
  • С този разказ току-що ме предизвика да споделя нещо от живота и аз, по действителен случай от вчера. Поздрави за перото, Генек!
  • С мен се случи почни същото,Георги.Зарад болки в ставите,лекар ми предписа инжекция за....620 лева.Плюс упойка,защото трябвало директно да се бие в ставата и то лично от него,не от сестра....И от определена аптека.Отивайки,те ме чакаха,знаеха,че ще отида.Не спах една нощ как ще ми я пъхне така в ставата,въпреки и упойката.Докато ме "хващаше"упойката той ми "сподели",че всеки месец слагал на жена си такива,била чиста хиалуронова киселина,много необходима...Вероятно и моята щеше да я сложи на жена си,защото аз не усетих нито,че ме бодна,нито намаляха болките....Животът ни стана пълен със шарлатани,но толкова не бива,когато е за здравето!!....
  • "Останалото са илюзии..."
    Поздравявам те.
Propuestas
: ??:??