8 abr 2021, 11:48

Пандстресия 

  Prosa » De humor, Epigramas, Miniaturas, Aforismos, Otros
490 4 29
3 мин за четене

       или "Поредният обикновен ден на обикновения човек в условията на най-обикновена пандстресия"

 

          Так-так-тик, напред-назад; сутрин всичко е аларма, за 15 минути макар! Докато с бързината на хамстер във въртележка маневрираш от стая в кухня, от кухня в баня, препъваш се в чехли в антрето, най-после жадно отпиваш от кафето, и... о... със сол! Здраве да е, време за друго няма, пък е и лек срещу махмурлук. То и махмурлук тая сутрин нямаш, ама здраве да е. Превантивно.

         Тичаш към метрото. Ония църни маци, пущините, таман две тая сутрин, ти се спряпат в краката. И на тях си им свикнал, колко пъти вече и тях си преживял. Здраве да е.

          Так-так-тик, напред-назад, и дошло време за обяд. Оня ден опита ризотото на "Храна за офиса и дома", нека да е китайски днес. Да видиш разликата. Всъщност разлика няма в оризовата същност. Нито днешният е стъклен, нито оня беше кремообразен. Варен ориз с бульон "Маги" с вкус на пиле, нищо, че е вегетариански. А е вегетариански не защото е със зеленчуци, а  щото е гол ориз. Тук-таме някаква оранжева или зелена моровче или от чушка шушка, от ония сушените за супи или "Чаши" я на Маги, я на някой доктор.

           Шишето вода не щрака на отваряне. Софийска чешмяна "Горна баня". На фона на соленото кафе и и двете църни маци водата е най-малкият дерт. Здраве да е! В пандстресия са хората: наем, консумативи... само да сме живи!

            И през супера трябва да минеш. Две дами дърпат последната бутилка от промоционното олио. Губещата битката с ревлив глас изревава

             - Лошо ми е! - и бавно се смъква към земното притегляне.

           - Я ставай! Дистанция! Никой няма да те вдига, циркаджийка! - печелившата се връцка с тържествена чупка в кръста към касата.

             Губещата се подпира на празния щанд, зрителите отстъпват дистанционно встрани и се разпръсват. Не получила нужното внимание и загриженост, повдига маската до средата на очите, то кой ли ще я разпознае утре, едно предимство на анонимните маски.

              Най-накрая се добираш до "Моят дом, моят локдаун". Вкарваш ключа в ключалката, но не влиза. Звъниш. Жената само това е чакала: мигновено отваря вратата широко и се провиква:

              - Скъпиии, имаме гости! - а шепне на ухото ти:

              - Майка се нанася докато... кой знае. На татко любовницата била бременна. Бъди деликатен, моля те!

               Тъщата с порой  от сълзи изскача от хола и се сили да увисне на рамото на любимия ѝ зет като мед.

                - Мамче, дистанция! - протягаш ръце напред да спреш сърцераздирателния ѝ порив за прегръдка и се сриваш от пандстресова атака върху шкафа за обувки...

© П Антонова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Как ми повдигна настроението,бива си те, да знаеш! С такива, като теб лесно ще се справим с пандемията!
  • Бисе, радвам се, че ти е забавно! Благодаря!
  • Хахаха, много доброооо 😀😀😀
  • с тия алфи сме като във мъжки стриптийз!
  • Пепи, забавлявах се Нямам време да чета коментарите, но си представям, колко ви е весело Поздрав, маскирани
  • там е Веско Маринов той!🤣 твърдото не е за всеки!
  • Аз си бях тука Гедеоне просто се хилех беззвучно. Ще пробвам да се въртя като онез арабските девришите докат не припадна 😆
  • 🤣😂🤣
    ПП много танци много чудо еей
  • Квазар (DIMO NIC) - за Алфа-бушон

    ВалентинВасилев (Гедеон) - под звуците на хеви метъл!
  • 🤣🤣🤣 убифте ма!
    мъжът е кат бушон - все някъде и нанякъде ще избие!

    ДИС (Деа) - 😍 радвам се!
  • 🤣🤣🤣 Благодаря за смеха!
  • Квазаре както винаги си точен 😆 Алфата си е Алфа. Няма шест-пет, няма бета-гама!
  • PetarStoyanov (Petar stoyanov) - 😆
  • Лелеййй, какво ли не прави пандемията,...ама който не ходи с маска така става- любовницата бременна, е малко бременна , ама все пак бременна....Представих си тъщата бременна, да ама не.....
  • "Има такава антиваксина"
  • ВНИМАНИЕ !!! На страничката https://otkrovenia.com/bg/contests/humoristichen-razkaz има осем драскачи от конкуренцията !!! Ще ги бием поотделно или ще направим един умосмешителен микс от тука присъстващите ??? Разпилявате си силите ... да регистрираме коалиция 'Има Такъв ... Шантав Вирус' (например ? )
  • Роси - учим се да се справяме и овладяваме пандатаките, какво да правим.
    Стресирай стреса!
    Дипи - важното да не се даваме!
    Руми - не можа да стигне до телевизията, завалийката, но виж - като наказание за непослушание жена да наказва мъж вместо мача да му пуска новини... идейно!
  • Пепи, имаш един пропуск що не завърши с новините по телевизията, а мама нека да си плаче, ще и мине!
  • Новото нормално
  • 😁 Пепи, благодаря за дозата смях! Ти направо я разгони тая пандстресия с разказа си!😀
  • Ей на, и аз да науча нещо! 😆 Хахах Наденце 😂
  • ВалентинВасилев (Гедеон) - по пандстресия стават чудеса!
  • Силата на словото!!!
  • Да му се не види и дългата "химикалка"!
  • Надке, едно време от писма забременяваха, не го ли знаеш оня виц от татово време, дето мъжът вече от бая време бачкал в Коми, и в едно писмо жена му го уведомява, че ще става баща. Той учуден пита как така, като от 2-3 год не си е идвал.
    "Ама, скъпи, ти такива писма ми пишеше...."

    Само технологиите се сменят!

    Да се чете "Тук-таме някаква оранжева или зелена, я от морков, я от чушка шушка"
    Изяла съм някоя и друга шушка... опссс, буква!
  • Да забременееш от дистанция си е факирство!
  • 😆 не съм нескромна! И аз си се смея сама - от де ми дойде на ума! Нещо ми е мръднало днес, може да е от пандемовия стрес! 😊
  • Как ме усети бе Гедеоне?! Как дебнел...
  • Пепи, гений си! 😆 смях смях смях 😂 Влюбен съм! 😍 (не казвай на онзи дето не бива да се назовава). Пандстресова атака 🤣😂 Браво, прекрасна!
Propuestas
: ??:??