23 jul 2009, 14:55

Перфектни?! 

  Prosa
802 0 8

 

 

 

 

Идваме и си отиваме, сякаш никога не ни е имало. Стоим отстрани и гледаме чуждата болка безучастно, макар да можем да помогнем. Там сме само тялом и се преструваме, че ни пука. Дори не се насилваме да се усмихнем.

Продължаваме да правим нищо, да се преструваме, че разбираме чуждата болка, че и нас ни боли. Продължаваме да вкарваме драмата в живота си, сякаш имаме нужда от нея.

Защото живеем добре, защото имаме всичко, защото сме перфектни. А сами не осъзнаваме колко сме нещастни. Защото сърцата ни са кухи, слепи.

И пак ще стоим отстрани безучастно и ще гледаме как другите страдат, дори да можем да помогнем...

 

 

 

 

 

 

© Марти Петрова Стефанова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • притеснявам се, че няма да издържи клона...
  • Защо си мислиш, че те си го избират? Ако ти беше хомосексуалист щеше ли да ти е добре да знаеш, че някой иска да ти "подари смърт с измъчвания" ?! Защо го приемаш като болест? Знаеш ли, че тесногръдието убива ?!
  • Според мен, когато може да помогнем на ближния, не трябва да стоим безучастни, а напротив-да бъдем състрадателни и с каквото можем да помогнем
  • Хомосексуалистите не са болни! Боже, що за човек си ти ?!
  • Ще ми се да вярвам, че щастието на човек не се определя от някакъв си хормон ..
  • Ейй, това е просто нейно мнение, не е казано, че трябва да си съгласен с него , но най-малкото, което трябва да направиш е да го уважиш .
  • Всеки човек е различен, не всички са силни. Затова мисля, че когато можем, трябва да помагаме на слабите, а не да гледаме болката им отстрани.
  • Много студено от твоя страна .. Представи си за миг, че ти си от другата страна!
Propuestas
: ??:??