По бизнес
Аз съм слаб и висок. Работя в една известна мултинационална компания. Заемам достатъчно висока позиция, за да мога да си позволя пътувания до екзотични дестинации и да си купувам маркови дрехи и обувки. Карам скъпа служебна кола, в която прекарвам половината си ден. Смятам себе си за талантлив, успял и секси.
Харесвам жени, които знаят какво искат, а именно - секс. Напоследък все по-трудно попадам на такива, затова избягвам безсмислени контакти и празни срещи.
Вчера се запознах с една дама, финансов експерт в голяма банка. Докато ми обясняваше как мога да удвоя авоарите си чрез някаква измислена спестовна иновация, се загледах неволно в кръстосаните ù крака, обути в много фин карамелен чорапогащник. Капачката на коляното ù беше съвършено оформена, както и тънките ù глезени. Представих си как само с един жест ù разтварям краката, за да погледна между тях… Тя не спираше да ми чертае разни таблици и продължаваше разпалено да убеждава сама себе си в някакви бъдещи ефекти…
- Спри! – казах ù с гърлен глас. Тя вдигна глава и ме погледна втрещено, без да успее да каже каквото и да било. Както пишеше, я хванах за ръката и тя естествено стана от стола. В погледа ù се четеше изненада и очакване.
- Ела! – с тих и заповеден глас ù прошепнах. Уверено я поведох към тоалетното помещение. Никак изненадващо за мен тя ме последва без следа от недоверие или съмнение защо го правя. Знам си цената – успял, висок и секси!
Беше облечена в тъмно син класически костюм с пола четири пръста над коленете. Видях лицето ù в огледалото. Не беше никак красива – тънки устни с ужасно розово червило, малки очи и широки скули. Това ме възбуди още по-силно. Рязко я хванах за косата, извъртайки врата ù назад. Тя изстена сякаш от възбуда, обърнах я с лице към стената без да пускам косата ù. С другата ръка чевръсто ù вдигнах полата до кръста и ловко смъкнах чорапогащника, заедно с бикините. Тя не мърдаше, беше като хипнотизирана, застинала в позата, която я бях поставил. Бързо разтворих краката, вмъквайки моя крак между нейните. Беше ми неприятно да я докосвам там с ръце, затова рязко и с един тласък проникнах в нея. Тя не издаде нито звук, дори не чувах дишането ù. Усетих я отвътре – недостатъчно влажна, но прилично топла. Бях в нея за секунда и до края. Не правех никакви движения. Тя също. Отегчих се, както всеки път, и с едно-единствено движение я напуснах. Отидох на мивката и се измих, после закопчах панталоните. Погледнах се в огледалото – успял, висок и победител!
Тя стоеше все в същото положение, в което я бях оставил. В ръката си стискаше химикалката, а пръстите ù бяха побелели.
- Влизам в среща! – съобщително ù казах и излязох от помещението. Тя се размърда, вдигна бельото си и ме последва. Разделихме се със служебно ръкостискане.
Аз съм слаб и висок. Работя в една много известна мултинационална компания. Знам си цената – успял, безскрупулен и брутален мръсник! Удоволствие от секса изпитвам само когато го правя със себе си. Единствено аз съм достатъчно съвършен, за да се докарам до оргазъм!
© Манипулирам Todos los derechos reservados