25 ene 2021, 11:38

Подметнато 

  Prosa » De humor
220 5 11
1 мин за четене

Най-стабилната валута – 30 сребърника…

хххх

Познат от полицията се хвали с голяма работна заплата. Уточнявам:

- Едното е вярно – заплата. Ама чак пък работна…

хххх

През младежките интернет платформи са събирани деца за протеста срещу властта.

Политическа педофилия…

хххх

А истинската демокрация е зад океана. Живее под наем в Капитолия. Но сега е заета – бърше кръвта по пода…

хххх

Младежи, ако решите да сте нормални хора и се ожените – избирайте съпруга по миризмата. Подминете парфюми и дезодоранти. Огледайте внимателно момичето, ухаещо на кухня.

Все пак, и в бъдещето трябва да се храните. И хич не ви трябва някоя, която да ви изтъни и умори с диети…

хххх

Момичета, разберете най-сетне – мъжете не са кучета. Играят си с кокали, но предпочитат сочна мръвка…

 

Каня на понеделнишки коментар - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря, Скитнице, адаш!
  • Пак съм с усмивки тук И особено на последните две
  • За валутата... винаги актуална!...
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Красе!
  • Когато мен "ме избираха" имаше купонна система, та миризмата на кухня си беше луксозен парфюм ... кой си го иска- си го може, а за някои времето хич не е мръднало, но колко народ мръдна..
  • Благодаря, Стойчо!
    Абе, малко по-долу , ама карай...
  • Че нали "удоволствието на мъжа минава през стомаха!"🤠
  • Благодаря, Надя, Пепи, Миг!
  • Тънко подсещане нали , че "Умният излиза от ситуация , в която мъдрият никога не би попаднал" !? Благодаря! Удоволствие са творбите Ви!
  • - О, боже!
    - Не съм Боже, Гошо съм!

    прибрах си ги, да си чета като ми е скучно.
    Поздравления!!!
  • Каква кухня, сенсей? Кетъринги ли не щеш, фирми за доставка на храна по домовете ли... Че не са кучета, знаем, но с тези конвенции, кой знае с какво си играят... А за диетата се грижи властта – Трай, коньо...
Propuestas
: ??:??