21 mar 2024, 15:46

Постно 

  Prosa » De humor
110 1 0
2 мин за четене

  Не е за вярване, ама има хора, които смятат, че Бог изад облаците ми наднича в канчето! Бърчи вежди и клати глава:" Ай, ай, Коруба си е подправил боба с кървавица! Леле и си налива!"

    Сега аз си знам ,че съм грандоман. Острата ми форма на мания за величие е диагностирана отдавна. Но няма как да стигна до това да си блъскам главата в пода и да се договарям: " Господи  направи ми пенсията по -голяма! Господи, съдят ме за неплатени данъци, спасявай ме!" Господ? Създателят на всичко! Първопиричината! Ще си остави квинтилиона галактики да се разхвърчат навсякъде, ще махне с ръка ,че черните дупки  поглъщат всичко и ще вземе да подправя ведомости и да пазари лъжесвидетели! Това да не ви е Мартин Нотариуса бе? Това ако не е грандомания , не знам кое е? Господ най много да се поглади по брадата и да си рече: " Някъде по края една планетка е плесенясала , ама не ми се занимава сега. И без това след има няма милиард години, срокът на звездата им изтича. " Как ли не , ще се пазари с нещо, дето и еднодневка не е!

    Грандоманията си е типична за Християнството. Патриархът ни е Вселенски! . В Индия съм виждал родословието на един Раджа- син е на Слънцето и брат на Луната! Ама все пак се ограничава до Галактиката. А този е  Мистър Вселена!

    Знам , знам:" Бог да прости , робът пости!" Така е: светът е несъвършен и несправедлив. То и какво да очакваш за нещо правено за седем дена? Ама който е ял агнешки главички знае: Мозъка си е топка мас с неврони из нея. Ако не ядете месо 200 - 300 хиляди години, ще се свие като орех и зъбите ви ще станат като на говедо.По цял ден ще пасете. Тревоядните нямат друга грижа , освен да се хранят. Хищникът като се нахрани, лежи два дни за да си смеле плячката. Птиците дето ядат риби и те така. Кацне на някой кол и чака храната да се усвои. Дни! При хората не е така, защото храносмилането им е външно- готвят си с една дума. Така че  губят  малко време за намиране на храна и за храносмилане и спестената енергия полват за стихчета и разкази. И спестеното време за пиене.

     И рече Коруба: Блажете! Ако нямате откраднете. Не се изтезавайте заради съмнителен престой в Рая. Там само се молят и пеят химни. Всеки сериозен човек ще избяга презглава както избягаха  Адам и Ева. 

В Стария завет ад няма. Адът е на земята. Изглежда  ми приемлив. Ако чакате края на света да ви светна: Първият маркер е падането на Вавилон. 2500 г. оттогава чакаме втория: издигането по чудодеен начин от земята на Храмът в Ерусалим и връщането на свещенната утвар в него. Има и други маркери и то не малко... Чакайте като сте решили!

© Слав Коруба Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??