За първи път в историята на Америка се извършват два последователни опита за отнемане живота на експрезидент. Това е наистина прекалено и няма как да повярваме, че се касае за несвързани помежду си действия. Очевидно евентуалното идване на власт на Тръмп ще бръкне много сериозно в нечии сметки - вероятно на Сорос и компания. Нервите на тези кръгове вече не издържат. Защото ако Тръмп бъде ликвидиран като действащ президент, както това се случи с Джон Кенеди, то автоматически поста му ще поеме вицепрезидентът. А не е ясно дали той няма да се окаже още по-краен по отношение на кръговете чиито интереси са засегнати. Очевидно тези кръгове са се сраснали с вождовете на Демократическата партия, олицетворяващи днес т.нар. дълбока държава. Време за физическото премахване на Тръмп безусловно има и то немалко. Защото, ако той спечели президентската надпревара през ноември, следва санитарен период до 20 януари - време благодатно за политическо убийство. Но си мисля, че съзаклятниците - черният като Сатана Обама, спермохвъргачът Бил Клинтън, лесбийката Хилари Клинтън, изкукалият айриш Джо БайПън, жалки пионки на Дядо Сорос, както и подопечните им ЦРУ и военнопромишлен комплекс, ще срещнат на терена Господ-Бог, който ще им нанесе съкрушителен ъперкът и в третия рунд, както вече се случи в първите два. Очевидно Бог има планове за Тръмп и го пази по своя си - божествен начин. А когато Бог пази нещо, над него няма власт и Сатана.
© Младен Мисана Todos los derechos reservados
Амин!