5 jun 2021, 18:11

Приказка за любовта 

  Prosa » Relatos, Cuentos y obras para niños
960 8 23
2 мин за четене

        Рени разтоварваше пазара в кухнята, Силвето притича от хола и застана на вратата:

        - Мамо, днеска госпожата ни чете приказка за любовта. Майка-лястовица останала есента при болното лястовиче и цяла зима го топлела с нея си, а пролетта, като се върнали другите лястовици, то било пораснало и здраво. Майчината любов го оздравяла. Защото бебетата идват с любов и майките и татковците трябва да я отглеждат.

        - Да, Силве, всички бебета идват с любов.

        - Значи и аз съм любов, нали? А като дойде братчето, ще станем две любов!

        Рени затвори хладилника и се опита да изправи гърба. С глас се засмя на думите на бъдещата кака. Колкото повече наближаваше идването на бебето, толкова повече въпроси задаваше Силвето.

        - Мамо, а защо дядо и баба казват, че съм тяхната любов? Нали не съм тяхна, а на тебе и татко?

        - Защото аз съм тяхната любов, а ти си моята, значи и тяхна, чрез мене.

        - А братчето като дойде, ще вземе ли моята любов и само то ще е вашата любов?

        - Няма, слънчице, не бой се! Никой не може да вземе любовта, тя е за всички.

        - И за това лястовичето е оздравяло, щото мама Лястовица го е топлила с любов цяла зима, нали е нейното детенце.

        - Да, Силве. Хайде марш в хола да си гледаш сънчо докато сложа масата и си дойде татко ти!

        - Урааа, ще станем цяла къща любов! Гнездо - любов, къща - любов! - заповтаря Силвето и подскачайки на един крак, отиде в хола.

        "Госпожата знае най-добре" - си говореше Рени на ум, като слагаше хляба на масата.

        В това време външната врата хлопна и гласчето на Силвия огласи отново апартамента:

         - Тате, тате, утре да сложиш на вратата табелка "Любов"! - и му се хвърли на врата;

         - Какво? Добър вечер, момичета!

         - Такова, добра да е! Госпожата каза! - със смях се обади Рени от кухнята.

© П Антонова Todos los derechos reservados

Рени се суетеше на печката и чешмата едновременно. Беше обещала на Силвето, че вече няма да я прибира последна от детската, и почти успя: само три деца завари. Докато минат през супера и се приберат, вече се стъмни.
- Силве, картофена супа искаш ли?
- Да, мамо, всичко ще ям. Аз съм добро дете!
Силве ...
  974  14 
Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Отлично! Давайте согревать друг друга. но прежде всего своих родных.
  • "Никой не може да вземе любовта, тя е за всички." - Амин!!!

    Хубава вечер, palenka (Пепи...)!
  • Благодаря, Иви!
  • Пепи! Върна ме в детството...Редовно плачех на ” Майчина сълза”, но обожавах този разказ.
    „Гнездо- любов, къща-любов!”
    Много мило ми стана.
    Чудесен разказ. Браво!💗
  • Роси - ❤️
  • Табелка "Любов" - само зад такава табела се крие истинско семейство! Много хубав разказ!
  • Стойчо, Деа - благодаря ви!
  • Пепи, прочетох и трите... Хубаво е да ти чурулика една малка любов наоколо
  • Пепи, оценявам с възхищение написаното от теб!
    Другото е,ала-бала работа!
    Щом има любов, повече като необходимост за доброта,какво друго да се желае?
    Другото следва основната цел на живота!
    Поздравления за творбата!
  • утре да сложиш на вратата табелка "Любов"
  • Благодаря, Светле!🌻
  • Много е хубаво!
  • Марко - "силата на майчината любов" и общия ни "Щърково лято" с Ники-единСкитник не знам дали си чел.

    Скити - сигурно ,😋

    Елке и Юри - и вие сте едни големи деца като мен, знам си ви
  • Е, Пепи, прочетох и двете части! Може би, в теб има едно малко дете, щом си успяла толкова точно на предадеш тази чистота и непринуденост на детската душа! Децата са толкова невинни и искрени... И на мен ми стана мило и топличко!
    Много е хубаво!
  • И аз помня приказката" Майчина сълза".
    Прекрасна историйка, Пепи ! Пълна с топлина и любов.
    Поздрави !
  • Нека има повече любов! Поздрави, Пепи!
  • Хубаво е, Пепи! Хареса ми!
  • За това са мили, щото са естествени, необременени и чисти. Така е🌈❤️
  • 😊😊😊 напоследък все повече и повече приказки за деца ми харесват... Пепи, дали не съм станал дечко?!
    Шегата настрана, много ми стана едно усмихнато и мило от този разказ. И другия прочетох. Браво!!
  • Много са мили тези разказчета. Поздрав, Пепи!
  • Пепи, Пепи! Колко естествени и неповторими са децата, докато са малки! Пораснат ли, животът често им нанася травми! Поздравления за хубавия разказ!
  • Благодаря, радвам се!
  • Харесах и двете истории. И даже се замислих...
Propuestas
: ??:??