Живеел си един дзен учител в къщичката в планината, препичал си се на слънце и пет пари не давал... Веднъж при него отишъл някакъв си търсещ духовното и започнал да му досажда: - Казаха ми, че ти си велик дзен учител. Искам да ти задам няколко въпроса. - Питай - отвърнал учителят - но не са те осведомили правилно. Аз не съм никакъв велик учител... - Е как така... - сконфузено измрънкал търсещият - Много хора ми го казаха това... Пък и защо в такъв случай живееш в това пусто място като отшелник? - Ами, защото така ми харесва... Пък и риболовът тук е супер - отвърнал усмихнат учителят. - Добре де... Ама аз все пак да те питам... Изчел съм стотици книги за религиите, философските системи и прочее, а никъде не можах да намеря отговорите, които търся. Навсякъде твърдят различни неща и си противоречат взаимно. Пък аз търся Истината... Какво трябва да направя? - Нищо - отвърнал учителят. - Ама защо... Аз имам едни познати - по цял ден четат книги за висшите светове, за фините материи и са толкова духовно извисени... Каквото и да ги питаш, винаги имат готов отговор. Не се ли постига по този начин Истината? - Може и така... Ама ще отнеме повече време. - Ами в такъв случай какво да правя аз, за да стана духовно извисен? - вече съвсем объркан попитал търсещият. - Абе я зарежи тези глупости и ела да ударим по едно саке, пък после може и да отидем за риба - отвърнал учителят.
Ей, момко, задавих се с кафето си, бре!
Лелеее...е,на - още се смея...
Браво на теб!!!
Достоен отговор...
Ха, наздраве!
И да знаеш, ама ти си го знаеш, сори - всичко идвало от нередовно пиене...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Лелеее...е,на - още се смея...
Браво на теб!!!
Достоен отговор...
Ха, наздраве!
И да знаеш, ама ти си го знаеш, сори - всичко идвало от нередовно пиене...