28 sept 2021, 20:31

Реанимирайки 

  Prosa » Ficción y fantasy
715 2 12
1 мин за четене

Падам. Поради незнание, от състрадание, по невнимание...

Защото краката ми останаха назад в миналото, а аз все бързам напред., за да не бъда наранена.

 

Както си седя, реанимирайки в самота усещам, че главата  е напуснала тялото ми. Търкаля се назад във времето

и се блъска във всички остри ръбове по пътя. 

Осиротялото ми тяло стърчи някак глупаво в дълбокия сняг на настоящето и протяга опипом ръце.

Опитва се от топка сняг, да ми оформи нова глава...

Глупости! Пълна безсмислица!

 

Бързо се свалям от краката си, които щръкват като две удивителни,.

Прегръщам неугледното си изранено тяло и го погребвам дълбоко в снега.

Напоследък съм предимно паднала, но никога, никога - повалена

 

Такааа... Сега тялото ми се чувства по- добре. Защитено е...

© Пенелопи Клисурска Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Ив, не си прав. Вчера тя ми се оплака, че не е могла да влезе в страничката и че вероятно е била блокирана. Според мен страничката е била недостъпна временно (поради някакъв ъпдейт) , зарових се да видя дали тя е била изтрита в листа на авторите и случайно открих нейния стар профил ... Бях много изненадан ... След като й съобщих това, тя СЪЩО беше ИЗНАНАДАНА ..
    Ив, успокой топката, всеки от нас иска да бъде 'истински автор с истински лица и творчество' и като влиза в страничката да минава по червения килим посипан с лаври и овации, но знаем , че животът е такъв и се радваме просто на общуването помежду си.
    А иначе можеш да вземеш копието си и като Дон Кихот и да разгромиш мелниците и фалшивите писатели в някое свое есе, трактат, творение ... с радост бих го прочел 😎
  • Ив, не виждам проблем всички да съжителстват заедно (донякъде), нормално е човек да е имал профил и да е забравил, примерно паролата, имейла, и да си направи нов. Случва се, предполагам… аз намирам за безсмислени друг тип анонимни интеракции, дето бумкат хейт анонимно, е това ме дразни много повече, отколкото, че някой имал два профила, щото най-вероятно си е забравил паролата отпреди десет години (това даже въобще не ме дразни)…
    Иначе, надявам се да не ходиш никъде, щото си автор и човек, който си заслужава да има профил тук и на мен ми е интересно да те чета.
    Извинявам се на авторката за спама.
  • Пенелопи, признавам те за стар и важен автор в тази страничка - ето как ти е изглеждало 'Пролетното почистване' преди 11 години https://otkrovenia.com/bg/eseta/proletno-pochistvane-2 ..... от 24.06.2010 г. - Атина 😎
  • Хареса ми много! Представих си всичко и го почувствах.
  • Накарахте ме да се усмихна, момчета )
    Първо, тук не си пишем автобиаграфиите, а творим, нали? Бях много дълго в чужбина и съм направила много събирателни образи в творчеството си (в четири книги), на наши. Сънародници, благодаря за отзивите!
  • Хареса ми тази образност и философската част
    Напомни ми късометражните анимационни филми, в добрия смисъл - кратко, точно и ясно
  • Само да е е високоградусова, че да хване дикиш )
    Благодаря!
  • Рекламират една вода с витамини дето събира тялото като си пийнеш,пийни си.Хареса ми.Поздрав.
  • Радвам се на оценката ти , благодаря!
  • Интересно! 😊
  • И аз ;-

    БЛАГОДАРЯ!
  • харесвам този стил
Propuestas
: ??:??