14 sept 2017, 23:04

Репортажи - СТРАХ 

  Prosa » Relatos
418 1 2
1 мин за четене

Репортажи

 

СТРАХ

 

1. ДО МАМА И ТАТЕ

Пропълзя (вероятно още не можеше да ходи) до телата на майка си и баща си (кръвта им още се стичаше по тротоара), подръпна за дрехите единия, после другия, тихо изплака (като че ли каза „мама”), опря чело в едната си ръчичка  и легна по очи между тях.  

 

2. МОМИЧЕНЦЕ С КУКЛА

Фоторепортерът снимаше  от прозореца на последния етаж (картината с детето и убитите му родители бе страхотна находка), когато случаен проблясък го накара да вдигне глава и видя снайпериста (който вече бе успял да простреля още една жена и двама мъже, тръгнали да спасяват детето) в мига, в който едно момиченце, с пъстра рокличка и кукла в едната ръка, излезе на улицата, огледа се на всички страни и се затича към бебето.

 

3. СТРАХ

Поколеба се за миг ... пусна фотоапарата, отвори широко прозореца и започна да крещи, сочейки с пръст към убиеца, но гласът му внезапно секна  (сляха се гърмежът и трясъкът на врати и прозорци) – наизлязоха хора, хвърлиха се в бушуващите води на страха ... като стадо антилопи, тръгнали да преминат реката през огромните, тракащи челюсти.

© Мильо Велчев Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Не мога да разбера, каква е целта и каква е ползата да се показва човекът в най-ужасния си и безчовечен вид. Спомням си, че са давали видео на жестоки екзекуции на хора - благодарен съм, че не съм ги гледал! Древните римляни са считали за върховно зрелище убиването на хора по най-различни, колкото може по-ужасни начини. Това е нечовешко! Човек, започне ли да гледа такива зрелища, първо е потресен, после не му прави впечатление, а накрая му прави удоволствие! Което изпълва мислите и чувствата ни, оформя характерите ни и се проявява в живота ни. Имаме нужда да знаем колко добър и благороден може да бъде човека - от това би имало полза и смисъл!
  • Страхотни фрагменти! Борбата между доброто и злото, между живота и смъртта...
Propuestas
: ??:??