11 may 2007, 23:39

Сблъсък между поколенията 

  Prosa
1257 0 12
1 мин за четене
 

Сблъсък между поколенията



На екскурзия в чужбина, за две седмици, заминаха татко и мама и незнайно защо, през това време трябвало да ме гледа баба. От сто километра се вижда, че съм вече голяма, Господи, та аз съм 13 годишна мадама! Какво ще ме гледа, да не съм някое бебе? И като я знам каква е сприхава - все нямала време! „Лорче, баба, утре ще станем в седем и половина да перем на ръка, пенсията ми е малка, а така ще спестим ток и вода." Хайде, започна се веднага! „Къде си тръгнала толкова късно? Недей така! Ще ти излезе име, лошо и мръсно. Ау, и да го свалиш това късо панталонче! Сложи си като момиченце рокличка и комбинизонче!" Божеее, как ще я карам с тая бабишкера, не мога да изляза облечена, като палячо от килера. „Бабче, свършил ми е бруката!" „Лорче, баба, я по-добре вземи малко метлата!" Почва да не се търпи, това наше съжителство май на никъде не върви!" „Лори, утре в шест и половина сутринта, отивам с трамвая на „Халите" за вода. Да съм първа и преди слънцето да напече..." „Ок, бабо, щом те влече..." Как да и кажа, че утре съм на купон? А за прозрачната рокля от найлон? „ Бабо, отивам да си слагам на пъпа обица!" „Леле, дяволът се е вселил в тези деца! Не се бой, баба ще те заведе да се изповядаш при попа!" „ Абе, на тебе, жена, май нещо ти хлопа!" „ Дръж се прилично, че ще кажа на вашите!" „ Оле, майко, уплаши ме! Те знаят даже, че водя полов живот." „ Дай хапче за кръвното, че не мога вече от шантав народ!" „Хайде, чао, че на „Царевец" имам среща." „Стой тука, че така ще те наплещя!" „ Бабо, нещо май изпадаш във въодушавление! Не се вълнувай! Аз и ти сме просто сблъсък между старото и младото поколение!"

© Мими Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Просто ти се радвам от сърце, но любимото ми е "На кафе". Утре ще го чета на Надя!
  • Бабата да остави Лорчето, да се облече, (а не да се съблече) в стил ретро, да си намери един Джоко Росич, (но не с мотор, защото там...кръста де...настива се от вятъра, исках да кажа, а не за ...каквото си помислихте !) и напред! Защото и тя душа храни!
  • Миме, пишеш наистина много хубави разкази!
    Наистина става за стих, защо не опиташ, мила?
  • Мислиш в забавни рими!
    А бабата по-добре да си спомни как е тичала за хорото! И какво са правили в края на седенките!
  • Винаги добре разказваш!
    А да изневериш на стила си, не е като на мъжа си сигурно...

    6
  • Благодаря ти, Ице !
  • Смях преди сън. Супер!!! Поздрави за нощните усмивки, Мими!!!
  • Благодаря ВИ, Етчи и Кити .
  • Да бе да, ще пере
    Поздрави!!!
  • Мале, ще умори жената това Лорче.
    Реално и хубаво, като теб Мими.

    Поздрав и усмивка.
  • За да не изневеря на стила си ! Поздрав!


  • (защо не го оформиш като стих)
Propuestas
: ??:??