30 jul 2019, 12:54

Стара кафеварка 

  Prosa » Otros
649 5 5
1 мин за четене

Тъй както шуми и кипи, разплитат мислите и утрото.
Кипва като нещо ценно, разнасящо аромата на стара приказка.

 


Затваря се кръгът, а цикълът е тъй безкраен. Луда скитница, обиколила дните и нощите ми. В бяло, но с пролята кръв, изляла курбана пред краката ми. Дали ще е така и занапред? Или с магическа пръчка – сивото ще стане синьо? Една едничка мисъл има Онова, което знае хода с надпис „Там“.


И тихо качвам се по стълбите ти. Чак до твоя достатъчно висок етаж. Присядам някак леко тъжен. Правиш ми кафе, а аз прелиствам книгата. От къде се учиш, докато свиваш си цигара? Не е нужно. Вече си говорим. Гърбът ти – четири очи. Вече плача, а ти – утешаваш. И няма смисъл да се разкайвам. „Съгреших“ е възнаградено с познатия урок. И чувам само притчи. От онези, твоите, които... В четиристишие – песен с три картини.


Като заклинание ме понасяш. Всред гори и дълбини. Ехото ми пак към тебе шепне. Спасител си. На удавника загубен. Крещя си болките и посявам ги на дръзналия да ме достигне. И отново свеждам глава. Изцеление поръчано – седем пъти въртяно черно кафе. Слушаш и насърчаваш в тишината ми. И е топло, като прегръдка. И е чисто, като нов ден.

 

© А.Д. Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Също...
  • Морето целува с морски бриз в отговор!
    Светле...
  • В онова, което думите изричат, когато очите се притварят, за да си починат наливаме седем пъти въртяното, в най-бялото на надеждата си... И си заповядваме, като покана, като сладост от присъствие, като предстоящо завръщане, да сме онази смелост... Да сме достойни за своята Любов, като и за Любовта, без която някой не може... Планината Те Поздравява, Ади!...***
  • Благодаря Ви много, Тео, М.М!
    Радва ме присъствието Ви и до нови...
  • Много ми хареса, поздравявам те !
Propuestas
: ??:??