10 jul 2009, 12:35

Супернова 

  Prosa » Ficción y fantasy
730 0 9
2 мин за четене

    Руска е жена, която наближава петдесетте. Независимо от това, тя е по детски жизнерадостна и енергична. Ето защо вратите на приятелите и съседите ù са винаги отворени за нея. Желанието им да я виждат често се подсилва и от паранормалните ù способности. Неведнъж Руска се е раздавала до пълно изтощение, за да помогне на човек в беда. Облекчението в очите им и искрените усмивки на благодарност са достатъчни, за да се презареди с много енергия и да дава, да дава, без да очаква нищо. Затова и не обича панаирджийската показност на гледането на кафе и викането на духове, например. Тя знае, че това, което прави, е дар свише и няма право да го ползва за лична облага.
    Една сутрин Руска се събуди много по-рано от обичайното. Усещаше тялото си като парализирано - състояние, което би довело човек без нейните способности до паника. Руска, обаче, само затвори очи и се съсредоточи върху една-единствена мисъл: "Готова съм". Тя изчисти всички външни дразнители като светлините от лампите и шума от улицата и единственото, което приемаше, беше случващото се в съзнанието ù. Когато нежни вибрации донесоха мелодия, подобна на славеева песен в майска утрин, тя ги видя. Бяха много малки човечета, облечени в кафяви дрехи. Очевидно не бяха много тежки, защото с лекота подскачаха в ритъм с нежната мелодия. Това, което направи най-силно впечатление на Руска, беше съвсем слабата светлина, която излъчваха. Мощта на това сияние беше в начина, по който привличаше към себе си. Руска усети, че се отделя от физическото си тяло и полита към кафявите джуджета. Когато ги приближи достатъчно, тя беше удивена от невероятната топлина, която отделяха.
    Руска и джуджетата се озоваха обгърнати от бяла светлина. Жената видя нещо като кино-екран, на който се появи континента Антарктида. Развълнуван глас повтаряше: "Повишава се нивото на азотен оксид! Повишава се нивото на азотен оксид!" Силна светлина озари нощното небе. След това започна да се свива, докато остана една черна точка високо, високо... Екранът загасна, а джуджетата се поклониха и постепенно образите им избледняха.
    Почти веднага след това Руска усети, че се връща в тялото си, което отново се движеше свободно. Тя приседна в леглото си. Телевизорът се включи на новинарския канал: "Днес в 4 часа местно време избухна Супернова в съзвездието..."
    Руска се усмихна. Тя беше удостоена да наблюдава това явление. Една звезда беше умряла, за да се превърне в черна дупка, която ще поглъща всичко, включително и светлината. Преди това, обаче, в тази огромна маса ще се образува поне една нова звезда, която щe дава живот. Биологическият ритъм и на хората се променя в синхрон с промените във Вселената. Това означава, че Руска ще има  много работа. Тя не измерва промените, а влиза в тях. По този начин се слива с ритъма на Вселената - променящ се, градящ, животворен.

© Весислава Савова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
Propuestas
: ??:??