22 nov 2012, 0:04

Tова е Kайлас 

  Prosa » Novelas y novelas cortas
790 0 4
2 мин за четене

   Това е Кайлас и животът, който съществува, благодарение на него. И ние, човешките същества, благодарение на великите посветени, които ни наблюдават чрез Огледалото на времето, вървим по пътя, който ни е определен и изпълняваме своята мисия да бъдем човеци и да живеем разумно. Дадено ни е желанието и разума да вървим право напред, по пътя на Доброто и Любовта, без да се обръщаме  назад, защото е опасно, да не бъдем атакувани от невидимите същества, които се наричат демони. Те са тези, които ни отклоняват от правия път. Но все пак и те имат своята мисия. Чрез тях ние ставаме по-силни, но само ако реши да ги отклоним от себе си. Животът е вечната борба между доброто и злото.

   Аз продължавам все по-нагоре. Като че ли няма край. Сякаш вървиш по стълбата на живота към небето и а, още малко да го стигнеш, но пред теб се изпречва една тъмна ивица, тя е земята. Там живееш ти. Там е твоето обиталище. Така ти е писано да преминеш през ада и рая, който ти сам си създаваш. Тук е Школата на Живота, която чрез твоите  действия и действията на другите като теб, чрез Учителя Равносметка, ти показва докъде си стигнал. Ако си тръгнал по неправия път, чрез Закона, а той се нарича Карма, т.е.   последствия от твоите действия, търпиш наказание - болест, страдание и пр.

   Още малко и съм там, горе, на най-високия връх, на най-високата пирамида. Тя е обляна от светлина и кара сетивата да потрепнат от приятно усещане за нещо, което не може да се види, а да се почувства. Едно особено чувство на мимолетно щастие и любов.

   Вече съм пред входа на пирамидата. Изпълва ме приятното усещане. Светлината излиза от входа и се разпръсква наоколо. Невероятно е. Пред входа се вижда "Спектралният камък" - чува се гласът на Учителя, Абраам Хатми.  

- Той е бъдещата енергия на човечеството.

   Замислям се, това е невероятно. Светлината е неземна, а като гледам, всичко вибрира в мен. Имам чувство, че се въртя с реактивна скорост и за  момент спирам, за да си отдъхна. Учителят полага ръка върху мен. Някъде в дъното се вижда каменен саркофаг.

- Тук се съхраняват скрижалите за създаване на човешката цивилизация - чува се гласът на Абраам Хатми и наново ме повежда. Пред нас се изпречва друга врата.

- Това е входът за града на Светлината - продължава той. - Да влизаме! Искам да те разведа из града. Знам, че ще ти бъде интересно.

- Да.

   Мисълта ми се връща към земята. Живеем в своите панелни жилища. Липсва ни въздухът на Кайлас. Тишината и спокойствието. Величавите монументи,  които се издигат като огромни великани, сякаш искат да ми кажат "Бъдете добри и се обичайте!"

   Учителят хваща мисълта ми и се усмихва.

Следва продължение

© Мария Герасова Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Мили колеги и читатели.Вярвам, че разбирате от книги, метафори, и пр. Да.Нима, ние не сме материално и мисловно тяло. Че мисълта ни лети със скоростта на мигновението. По ваше настояване / такова е мнението ви / няма да продължа книгата.Но запомнете едно, че по- нататък, тя ще ви накара да се замислите. Че в няма няма никаква мистика А животът е един, с хилядите му обитатели.
  • Някога изчетох Блаватска, Елена Рьорих и Свами Рама. Всичко от Джеймс Редфийлд за пророчествата и Шамбала. Прехвърлила съм и много книги на разни Римпоче-та. Исках да знам повече за невидимата, приказна Шамбала, за Кайлаш и адептите. Може да не ви се вярва, но изчетох и книгите на Мулдашев. Пак с надежда за нещо повече и по-убедително.
    Струва ми се, че съм развила силна непоносимост към претенциозните послания на тази тема. Извинете...
  • Понеже съм много голям скептик по отношение на „гурута”, „окултно”, джуни, мулдашевци, мууновци, „учители”, „водачи”, извънземни и всякакви от тези гювечи, и тем подобни, искам да попитам: Да не би да присъстваме на нов триумф на старата класическа физика и механика (на науките, с ударение на У), че ми стана много интересно откритието за „реактивната скорост”, сега очаквам, че има и „реактивен път”, „реактивно време”, първа производна на реактивния път спрямо реактивното време, реактивно ускорение, всички те разбирани като фундаментални параметри и характеристики на нашия беден вселенен свят (не разбрах само и той ли е реактивен). А трябва и да се поправя - сега видях, че става въпрос за ъглова реактивна скорост... Става все по-интересно.
  • Кайлас е руската транскрипция на този красив връх. Споменавам, че е връх, защото не става ясно от главата "Това е Кайлас" какво е всъщност.
    След Ернст Ригфатович и неговите откровени подигравки със свещения връх, както и с понятието "научна експедиция" ("Аргументи и факти" отдавна няма авторитета от времето на перестройката, а е издание от типа на "Уикенд", темата е благодатна за мнозина. Варненска госпожа бе издала луксозна книга, в която пишеше, че Мадарския конник гледал към Сфинкса при Гиза. Като човек, работещ на Конника ежемесечно от 11 години, посочих й в лична кореспонденция, че и от преминаващи с лек автомобил по шосето Шумен - Варна е забележима север-северозападната експозиция на барелефа и Конника няма как да впери взор към Египет, а по-скоро към Дивдядово и чудесния му пелин. Направи ме на нищо.
    У Мулдашев има аналогични магарии, над които хората не се замислят. Една от тях е точната осева проекция между Кайлаш и Великденския остров. Проф. Тревогин от Санкт Петербург бе публикувал фейлетон, че ако прокараме линия през центъра на земното кълбо от Пасха, излиза на пакистанска територия, в околностите на Хайдарабад, на около 1200 км от Кайлаш. Какво тук значат някакви си две Българии грешка? Важното е алъш-вериш да пада.
    Симпатизирам на текста Ви и ще го чета - не е свързан с търговия като в пишман-окултния случай с Мадарския конник. Натъжаващото е друго - че стихосбирка избрано на Иван Методиев (примерно) няма да бъде издадена никога с качеството на цитираната простотия.
Propuestas
: ??:??