25 oct 2008, 17:46

Трагедия за балончета от дъвка, формули за съкратено умножение и моята изумителна некадърност 

  Prosa
2364 0 9
 

Не мога да го правя като него.

Не мога като нея. Не мога.

Нищо.

Не мога да пиша с дясната ръка - просто, за да не питат дали съм левичарка.

Не мога да правя балончета с дъвка. А това всеки го може.

Не мога да науча формулите за съкратено умножение

(какво му е съкратеното? Става три пъти по-дълго! Винаги така става... Опитвам да опростя израза, а го усложнявам повече... и моят отговор го няма в дадените. Изобщо не ти говоря за математика, ако се чудиш)

Кривоносата казва, че математиката е точна наука и нищо няма причина. Мрази въпроса "Защо?". А аз обичам да си мъча мозъка точно с този въпрос и мразя нея. Чувството е взаимно.

Не мога да бъда. Като тях. Като теб. Дори като себе си.

Но това не е трагично. Това е просто болен мозък, както казва Г-жа Слънчице.  

 Трагично е, не че не мога. Просто не искам. Това е инат. Трагичен.

© Алиса Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • И аз не мога да правя балончета и да решавам задачите. Само дето не съм такъв инат :D .
  • и аз съм непоправим инат...инатът ми е май преди всичко...уви балончетата са ми слабост...обожавам да ги правя...формулите и аз ги бъркам от време на време...напред...всеки е различен...никой не е като другите!просто повечето са като масата...радвай се,че не си една от тях!
  • Готин разказ. И аз съм от порода "инат", но поне с математиката нямам проблем! Поздрави!
  • и аз мразех математиката, особено в гимназията И не мога да правя балончета от дъвка. А най-трагичното е че така и не можах (след МНОГО опити) да се науча да правя кръгчета от цигарен дим. А и не мога да бъда като вас... А и за кво ни е - нека сме просто себе си... Много свежарска творба, хареса ми
  • Много ми хареса.Интересно е!Поздрави от още една ината госпожица, която и понятие си няма от математика
  • Привет! И аз съм инат! Добре дошла... в клуба! И за мен.. математиката е странноживотно! Доста нетипично и искрено откровение! Хареса ми!
  • формулите за съкратено умножение и на мен ми се виждат дългички и сложни, в понеделник ще видим колко (имам тест) повечето пъти, когато не можеш да направиш нещо, е защото просто не го искаш достатъчно
  • И аз не правя хубави балони, освен с Хуба-буба. А на формулите и аз не мога да разбера кое е съкратеното.... И се опитвам да опростя нещо, го заплитам до неузнаваемост (не само в математиката). Е, поздрави от мен!
  • А да знаеш колко енергия се хаби с този инат... "Нешлифовано" е, но ми напомня за мен
Propuestas
: ??:??