4 may 2022, 10:15

Указание за правилно мислене 

  Prosa » De humor, Otros
351 3 7
1 мин за четене

/намерено случайно върху един ветропоказател/

Уважаеми, винаги правилно мислещи и пикаещи по вятъра, демократи!

Във връзка с винаги правлната демократична позиция на управляващите и в тон с либералната свобода на словото се забраняват вредни думи, съдържащи агресивната частица „рус“.

Закриват се селища като Русе, Руска бела и други.

Руската църква става Украинска. Преименуват се по същия начин Руски паметник и всякакви паметници на руснаци по произход и гражданство, които също стават украински.

Всички дружества, фирми, организации, съдържащи „руско“, „руски“, „руска“ – например, руска гимназия, руска синя котка и тем подобни, стават украински…

Изобщо епитети, свързани с руското като такова – каквото и да е, включително руска есетра, руска чига, руски риби от какъвто и да е вид ,минават възродителен процес. Руската салата получава правилното название „украинска мешавица“

Отменя се и любимата външно политическа игра на властта, наречена руска рулетка…

До второ нареждане – тоест, до откриване на нови названия, се забранява употребата на неправилни думи като „вирус“. А всички руси българи веднага стават блондини, изрусяващите се жени – поради неправилен политически устрем, се пребоядисват в червено с бял кръг върху темето…

Следват нови правилни указания.

Ако, разбира се, днешните активни борци за мир не бъдат отново първите, подредили се на Орлов мост с букети и нови правилни плакати…

 

 

 

 

© Георги Коновски Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Искаш да кажеш, че моят Мишо става украински син котарак? Остава да се пише и джендър и му показвам контейнера! А сериозно - побърка се този свят...
  • Благодаря, Пепи, Лина, Елдер, Валентине, Петре!
    Валентине,
    важното е не къде, а /момент, да - има червена точка!/ с какво бъркам...
    Ами тревожат се някои бивши таварищи - навремето сменили съветския паспорт с наш, за да не ходят войници по сопките, а с чантички из София. Пък сега... Може да ги потърсят...
  • Аааа, не! Боядисването си е моя работа, както и отговорността да именувам съществуващото... 😉
  • Мдаа, точно и навременно...ама как ще казваме на РУСката газ,..
    най-вероятно,..'' Оная газ, дето тече по оная тръба, дето се плаща с оная новата конвертируема валута...''дълго, но актуално, да
  • "Акъл не ща, пари ми дай!"
    "Криво седи, право мисли"
    и...
    А каква руска книжарница имаше срещу руската църква на бул. "Руски"!
  • На някои хора им бъркаш в ........с тези писаници /по Димитри Иванов/!
    Хареса ми!
  • Мисля че тепърва ще гледаме нови върхове в тази посока, от всички страни, на всички барикади. Което е много плашещо.
Propuestas
: ??:??