/намерено случайно върху един ветропоказател/
Уважаеми, винаги правилно мислещи и пикаещи по вятъра, демократи!
Във връзка с винаги правлната демократична позиция на управляващите и в тон с либералната свобода на словото се забраняват вредни думи, съдържащи агресивната частица „рус“.
Закриват се селища като Русе, Руска бела и други.
Руската църква става Украинска. Преименуват се по същия начин Руски паметник и всякакви паметници на руснаци по произход и гражданство, които също стават украински.
Всички дружества, фирми, организации, съдържащи „руско“, „руски“, „руска“ – например, руска гимназия, руска синя котка и тем подобни, стават украински…
Изобщо епитети, свързани с руското като такова – каквото и да е, включително руска есетра, руска чига, руски риби от какъвто и да е вид ,минават възродителен процес. Руската салата получава правилното название „украинска мешавица“
Отменя се и любимата външно политическа игра на властта, наречена руска рулетка…
До второ нареждане – тоест, до откриване на нови названия, се забранява употребата на неправилни думи като „вирус“. А всички руси българи веднага стават блондини, изрусяващите се жени – поради неправилен политически устрем, се пребоядисват в червено с бял кръг върху темето…
Следват нови правилни указания.
Ако, разбира се, днешните активни борци за мир не бъдат отново първите, подредили се на Орлов мост с букети и нови правилни плакати…
© Георги Коновски All rights reserved.